نماينده ولي فقيه در استان سمنان خواستار شد؛
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تقویت طرحهای خودکفایی در این نهاد را گامی در جهت برون رفت مستمری بگیران تحت پوشش عنوان کرد و خواستار تقویت توانمند سازی خانواده های مددجویان شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۵۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جمع مدیر کل و مدیران ستادی این نهاد در استان با اشاره به توجه پیامبران به امور معیشتی محرومان و نیازمندان ، بر تلاش امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) بر این مهم تاکید تأکید کرد.

بر اساس این گزارش این دیدار که درآستانه سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری و در دفتر نماینده ولی فقیه انجام شد ، آیت الله سید محمد شاهچراغی از نهاد کمیته امداد که یادگاری از رهبر کبیر انقلاب است را نهادی موفق در ارائه خدمت به قشر ضعیف جامعه یاد و خاطر نشان کرد الحمدا... شما امدادگران استان در این خصوص خوب عمل کردید و سعی کنید با تبلیغات موثر و شناسایی خیرین اقدام خود را مضاعف کنید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تقویت طرحهای خودکفایی در این نهاد را گامی در جهت برون رفت مستمری بگیران تحت پوشش عنوان کرد و خواستار تقویت توانمند سازی خانواده های مددجویان شد.

وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری ، اجرای طرحهای تبلیغاتی در برنامه های این نهاد را در شناسایی و جذب خیرین بسیار موثر دانست و گفت همانگونکه مبلغان زکات در احیاء این فریضه اقدام می کنند از این نیروها در جهت احیاء و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری بهره بگیرید.

در ابتدای این دیدار مدیر کل کمیته امداد استان سمنان گزارشی از برخی حوزه های این نهاد و اقدامات انجام شده در جهت امور معیشتی مددجویان و نیازمندان ارائه کرد.

انتظاری ، کمک 25 میلیارد ریالی حامیان ، ساخت ، خرید و تعمیر 472 واحد مسکونی ، ایجاد 602 مورد شغل برای مددجویان ، اعزام هزار و 898 نفر از مددجویان به مشهد مقدس و اعزام 5 کاروان از مددجویان به عتبات عالیات را از
جمله این اقدام ها عنوان کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان همچنین از نماینده ولی فقیه استان که برای دلجویی خانواده مددجویان ، دیداری با تعدادی از مددجویان استان داشتند تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها