خبرهای داغ:
سرپرست تورهاي كميته گردشگري ورزشي تاراز گفت: تور گردشگري ورزشي خانوادگي خودروهاي دو ديفرانسيل در مناطقي از شهرستان گرمسار و منطقه ايوانكي برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۸۵۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، احمد خداوردي در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اين تور يكروزه جمعه چهاردهم اسفند ماه با شركت 150 خودروي دو ديفرانسيل در روستاي حسين آباد، منطقه چنداب و روستاي بهورد برگزار مي‌شود.

وي هدف از اجراي اين تور را معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي منطقه و اشاعه فرهنگ زيست محيطي صحيح عنوان كرد و گفت: اين تور در سالگرد تاسيس اين كميته برگزار مي‌شود و اعلام آغاز فعاليت انجمن حاميان مادي و معنوي محيط زيست ايران از ديگر برنامه‌هاي روز جمعه است.

خداوردي علت انتخاب منطقه بهورد را نزديكي به تهران و برخورداري از جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري عنوان كرد و  افزود: سال گذشته نيز اين تور در اين منطقه و با شركت 138 خودروي دو ديفرانسيل برگزار شد .

وي گفت: كميته گردشگري ورزشي تاراز زير نظر فدراسيون ورزش‌هاي همگاني فعاليت مي‌كند و طي هفت سال گذشته 124 تور در نقاط مختلف كشور و استان سمنان از جمله در منطقه كوير خوريان، كوير دلازيان، قصر بهرام، تنگه ظلمات و ... برگزار كرده است.

منطقه بهورد در 32 کیلومتری شمال غربی ایوانکی در شهرستان گرمسار قرار دارد، این منطقه به دلیل دارا بودن ویژگی اقلیمی و طبیعی دارای قابلیت‌ها و جاذبه‌های طبیعی و تاریخی فراوان است و در حدفاصل دشت و کوهستان واقع شده است.

وجود درخت چنار کهنسال و دیر زیست در منطقه امامزاده خوشنام و دریاچه سد خاکی بهورد و وجود مزارع و باغات روستایی و ارتفاعات اطراف آن، قابلیت‌های بی‌شماری برای علاقه مندان به طبیعت و ورزش‌های مختلف بوجود آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها