بیستمین قسمت برنامه «عصر» با حضور لوئیس فراخان رهبر حرکت اسلامی سیاه پوستان آمریکا، سه شنبه این هفته به روی آنتن شبکه افق می رود.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۱۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، لوئیس فراخان رهبر جنبش آفریقایی آمریکایی امت اسلام در آمریکاست؛ او ابتدا به عنوان امام مساجدی در بوستون و هارلم رسید و توسط رییس سابق این جنبش به عنوان نماینده ملی آن منصوب گردید.

نظرات و سخنرانی های انتقادی او نسبت به دولت آمریکا و سیاست های ایالات متحده در قبال مسلمانان و دیگر کشورها، زبان نزد خاص و عام است همچنین به دلیل اظهارهای ضد صهیونیستی اش، به شدت مورد غضب سرمایه ‌داران یهودی آمریکایی است.

لوئیس فراخان با رویکردی دوباره به ریشه های آفریقایی سیاه پوستان آمریکا، سفرهای زیادی به کشور های آفریقایی داشته و همواره تاکید کرده که همه تلاشش برای گرامیداشت هویت آفریقایی سیاهان آمریکا بوده است، همین رویکردش چهره ای شاخص در عرصه فعالیت های دیپلماتیک درون آفریقایی از او به نمایش می گذارد.

لوئیس فراخان طی سفر به ایران در شبکه افق و برنامه «عصر» نیز حضور یافت تا با نادر طالب زاده در مورد موضوعات مهمی گفت وگو کند؛ بیستمین قسمت این برنامه با عنوان پژواک بغض، برداشتی بی واسطه از حرکت «امت اسلام» به عنوان صدای تپنده سیاهان مظلوم آمریکا، سه شنبه 11 اسفند از شبکه افق پخش می شود.

زمان پخش این برنامه ساعت 17 روز 11 اسفند در نظر گرفته شده و تکرار آن هم ساعت 11 صبح روز چهارشنبه به روی آنتن می رود.
ارسال نظرات