پس از پنج سال بی خانمانی اداره پست اشکذر؛

وعده تکمیل ساختمان پست اشکذر به سال 95 موکول شد!

پنج سال است که از تخریب ساختمان اداره پست اشکذر به منظور بازسازی آن می گذرد و از آن زمان تاکنون هنوز اقدامی در جهت تکمیل ساختمان جدید صورت نگرفته است.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۰۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، پنج سال است که از تخریب ساختمان اداره پست اشکذر به منظور بازسازی آن می گذرد و از آن زمان تا کنون هنوز اقدامی در جهت تکمیل ساختمان جدید صورت نگرفته است.

ساختمان این اداره در خیابان امام خمینی (ره) اشکذر واقع بود که به بهانه نوسازی تخریب شد، مدتی اداره در زیر زمین یک پاساژ اجاره نشین شد و اکنون مدت زیادی است که مهمان هلال احمر شهرستان شده.

رئسای قبلی اداره در مصاحبه هایی که قبلا با این پایگاه خبری داشته اند، بی پولی را علت وقفه ایجاد شده در تکمیل ساختمان دانسته بودند، اما مردم عدم مدیریت و همت جهادی را تنها عامل روی زمین ماندن ساخت محل جدید اداره پست می دانند.

"روستایی" رئیس جدید اداره پست اشکذر در گفت وگو با خبرنگار نسیم صادق از وعده مدیر کل پست استان نسبت به تکمیل این ساختمان در سال آینده خبر داد و گفت: در جلسه تودیع و معارفه ای که مدتی پیش در فرمانداری شهرستان برگزار شد، دکتر "دهقان" مدیر کل پست استان از تکمیل این ساختمان در سال 95 خبر داد.

ساختمانی که با توجه به مراجعات زیاد آن، در دسترس بودن و سهولت رفت و امد ارباب رجوع را می طلبد؛ که این امر با توجه به فاصله زیاد فعلی محل استقرار این اداره با مرکز شهر و همچنین فضای کوچکی که در اختیار کارکنان آن قرار گرفته، مشکلاتی را برای ادامه روند کار به وجود آورده است.

ارسال نظرات