منتخب مردم شهرکرد، بن و سامان:

انتخابات مُهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود

منتخب مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در انتخابات مجلس شورای اسلامی باصدور پیام تشکر، حضور پرشکوه ملت را مُهر تأیید بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۴۴۶۳۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲

پیام تشکر دکتر اردشیر نوریان از حضور حماسی مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح ذیل منتشر و یک نسخه از آن در اختیار خبرگزاری بسیج استان قرار گرفته است:

"اِنَّ اللهَ لا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرواْ مَا بِآنفُسِهِم." رعد/11

و خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمی دهد تا زمانیکه خود آن قوم حالشان را تغییر دهند.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تمامی بحث ها و سلایق و لحظات تلخ و شیرینش به پایان رسید ؛ لحظاتی سرشار از شور، امید، احساس، مشارکت، مسئولیت پذیری و ... که جملگی نمایشی از سطح بالای حساسیت موضوع در میان تمامی دست اندرکاران از مردم تا کاندیداها و مسئولان اجرایی و نظارتی بود. بی‌شک انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثر جریانات سیاسی معتقد به مبانی انقلاب و نظام اسلامی از گرمی و رونق مناسبی نیز برخوردار بود.

حضور پرشکوه و دشمن‌شکن شما مردم عزیز شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت، برگ زرین دیگری بر افتخارات دیار ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری افزوده است و مُهر تأییدی بر دلبستگی مردم با نظام و انقلاب اسلامی بود. چنانچه از مدت‌ها پیش دشمنان همیشگی نظام با شیوه‌هایی مختلف دست به ایجاد تفرقه، ناامیدی و دلسردی مردم از نظام اسلامی زده و چنین تبلیغ می‌کردند که عدم حضور مردم و تحریم انتخابات مجلس شورای اسلامی واقعیتی حقیقی و غیر قابل انکار به شمار می‌رود.

اما فهم و هوشیاری و دشمن‌شناسی فرزندان سلحشور حضرت خمینی (رحمه‌الله علیه) باعث شد که آنان بار دیگر جز خزان و رسوایی بهره‌ای نداشته باشند. این سیر پر موفقیت حاصل پیوند عمیق مردم با ولایت و رهبری امت اسلامی بود. چنانچه تدابیر داهیانه و راهگشای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای «مدظله العالی» در این انتخابات نیز نشانه‌روشنی از بلندای پر ثمر اندیشه‌های ولایی اسلام و امام راحل بود.

ضمن سپاس از همت بلند و مثال زدنی مردم ولایتمدار شهرستان های شهرکرد، بن و سامان فرصت را غنیمت شمرده و در پایان از همراهی موثر همه مردم ، رای دهندگان ، مسئولان شهر و مدیران اجرایی ، نظارتی ، انتظامی - امنیتی انتخابات ، خانواده های معظم شهداء ، روحانیون و ائمه جماعات مساجد ، رزمندگان ، یادگاران دفاع مقدس ، جانبازان ، بسیجیان ، جوانان، کسبه ، اصناف و بازاریان ، صنعتگران ، اقوام و گروه های مختلف فرهنگی و اجتماعی ، دانشجویان و نخبگان، ورزشکاران ، کشاورزان و دامداران ، دانش آموزان ، بازنشستگان کشوری و لشکری ، کارگران ، بانوان و خواهران بزرگوار و غیور و صبور ، هیئت های مذهبی و پیرغلامان و مداحان اهل بیت(ع) ، دوستان و اعضاء ستاد مرکزی و مردمی که صمیمانه شبانه روز همراه من بوده و با کار گروهی موجبات موفقیت بنده را فراهم نمودند ، و همچنین از تمامی کاندیداها و فرهیختگان سیاسی و اجتماعی و همه نهادها ، دستگاهها و مسئولینی كه در گرم نمودن تنور انتخابات و ایجاد شور و شوق و نشاط سیاسی و اجتماعی و پیمودن مسیر راه روشن مردم شریف و ایجاد و خلق این حماسه و برگزاری باشكوه انتخابات تلاش شبانه روزی نمودند تقدیر و تشكر می نمایم.

اردشیر نوریان

نماینده منتخب مردم شریف شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


ارسال نظرات