در بخشی از بیانیه حوزه شهید بروجردی مهاباد در خصوص انتخابات اخیر آمده است: صدای مرگ بر آمریکا در مجلس دهم کوبنده تر از دوره های قبل خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۴۴۶۱۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۵

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج، پس از حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در انتخابات 7 اسفند ماه و خلق حماسه ای دیگر، بسیجیان حوزه شهید بروجردی مهاباد بیانیه ای را در این خصوص منتشر کردند. متن این بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم حق دارند كه سرنوشت كشور را به دست خودشان رقم بزنند .مقام معظم رهبری .
بیانیه بسیجیان حوزه شهید بروجردی در خصوص انتخابات مجلس دهم و و پنجمین دوره خبرگان رهبری
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری کشور عزیزمان را پشت سر گذاشتیم . رویدادی حساس و سرنوشت ساز ، حادثه ای مهم که همه مومنان، آزاداندیشان و بخصوص بسیجیان همیشه در صحنه از همه قومیتها، آن را خلق نمودند و برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور اسلامی اضافه نمودند و با شرکت حداکثری خودشان در پای صندوقهای رای مشروعیت و اقتدارکشور عزیزمان را به نمایش گذاشتند
و دشمنان قسم خورده نظام که امروز با لباس دوستی میخواستند با نفوذ در کالبد سیاسی کشورنامزدهای مورداعتمادخودرا وارد، مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری نمایند تا بتوانند به امیال شیطانی خود برسند. اما مردم ولایت مدار و متدین کشورمان بخصوص جوانان و بسیجیان عزیز نشان دادند که همیشه در صحنه هستند و نخواهند گذاشت شیر مردانی چون مدرس از بین بروند و همچنان که آمار نشان میدهد همه مومنین و صادقین و انقلابیون به مجلس راه یافته اند و صدای مرگ بر آمریکا در مجلس دهم کوبنده تر از قبل به صدا در خواهد آمد.
ودر آخر از عموم ملت بزرگ و حماسه ساز و متدین بویژه بسیجیان مهاباد که با شرکت حماسی و خداپسندانه و با انتخاب نماینده مجلس و خبرگان رهبری، وحدت ملی و عظمت این امت و یاس و نومیدی دشمن را فراهم آوردند و با آرمانهای شهیدان و امام شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی میثاق دوباره بستند، تشکر و قدردانی می نماییم .
انتهای پیام/
 



ارسال نظرات