سردار رجبی؛

توسعه کردستان رویکرد مجموعه سپاه است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه توسعه استان نه یک رویکرد شخصی بلکه رویکرد مجموعه سپاه است؛ گفت: علاوه بر بضاعت فیزیکی و انسانی، خواست و اراده محکم و قابل توجهی برای نقش آفرینی در روند توسعه استان، در سپاه وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۹۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی در بازدید از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان و دیدار با رییس و معاونین این سازمان با اشاره به ایجاد تحرک و تحول چشمگیر در دوره جدید احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان، اظهار داشت: مجموعه اقدامات صادقانه و خالصانه ای در این مجموعه در کردستان دیده می شود.

وی افزود: سپاه از قبل یک معاونت مردم داری و محرومیت زدایی و یک بسیج سازندگی داشت که در ساختار جدید این دو مجموعه ادغام شده و در زمینه های تخصصی فعالیت می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه سپاه کردستان آمادگی مشارکت جدی در روند توسعه کردستان را دارد، گفت: تاثیرگذاری در تصمیم قرارگاه خاتم الانبیاء کشور و همچنین اجرای بسیاری ازطرحهای عمرانی با استفاده از توان گسترده سپاه استان دو مقوله مهمی است که سپاه بیت المقدس کردستان برای آن اعلام آمادگی می کند.

سردار رجبی تصریح کرد: اکنون که از بسیاری جهات فارغ از دغدغه های امنیتی سابق هستیم، در عرصه سازندگی و توسعه استان می توانیم در کنار مجموعه دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نقش و مشارکت جدی داشته باشیم.

به گفته ویسپاه توان بالایی در حوزه عمرانی و مهندسی دارد و این توان مهندسی در قالب چهار گردان آمادگی دارند تحول اساسی در پروژه های عمرانی ایجاد کنند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر خاطرنشان کرد: علاوه بر بضاعت فیزیکی و انسانی، خواست و اراده محکم و قابل توجهی برای نقش آفرینی در روند توسعه کردستان، در سپاه وجود دارد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین ضمن تاکید بر امکان بکارگیری همه دستگاه ها و امکانات سپاه در عرصه توسعه کردستان به وجود نیروی انسانی توانمند و خلاق و کارآمد در بدنه سپاه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اغلب نیروهای انسانی توانمند سپاه، بومی استان کردستان هستند.

کمک به توسعه کردستان یعنی ارتقای امنیت کردستان

وی گفت: ما معتقدیم هر چقدر که سپاه به توسعه کردستان کمک کند به همان اندازه امنیت کردستان ارتقا پیدا می کند.

وی بیان داشت: سپاه، سازمان مدیریت و دیگربخش ها اگرچه اجزای جدا از هم هستند اما می توانند یک خط توسعه ای وسیع ایجاد کنند و با همگرایی و همدلی روند توسعه کردستان را متحول سازند.

توسعه کردستان نه یک رویکرد شخصی بلکه رویکرد مجموعه سپاه است

سردار رجبی خاطرنشان کرد: این رویکرد یک رویکرد شخصی نیست و نقش آفرینی در توسعه کردستان رویکرد مجموعه سپاه است و تلفیق اراده و امکانات سپاه و توان و اراده جمعی در سطح استان کردستان با مدیریت و درایت و اثرگذاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی می تواند نقطه عطفی در تاریخ کردستان ایجاد کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به اینکه مردم کردستان نگاهشان به درون و به نظام است تصریح کرد: ما باید دست به دست هم دهیم و مشکلات مردم کردستان را اعم از سطح درآمد ، سطح معیشت، بحران صنعت و سطح برخورداری حل و فصل کنیم.

مردم کردستان شایسته بهترین خدمتگزاری ها هستند

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: مجموعه سپاه اراده دارد در عرصه توسعه و آبادانی و محرومیت زدایی از چهره کردستان فعالیت های چشمگیری در تراز مردم کردستان داشته باشد.

ارسال نظرات