به گزارش روابط عمومی تئاتر «من هنوز اینجام، کلاغ‌های لعنتی» به کارگردانی «مهتاب عسگری» و نویسندگی «سیدعلی تدین صدوقی» تا 15 اسفند از ساعت 19 به مدت 45 دقیقه در سالن سرو اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۱۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

مهتاب عسگری کارگردان این اثر، اظهار داشت: تئاتر «من هنوز اینجام، کلاغ‌های لعنتی» نمایش دفاع مقدسی است که اسارت 17 ساله یک زن را به تصویر می‌کشد.

وی در شرح این نمایش گفت: در این داستان دختری امدادگر به همراه نامزدش «حسین» که رزمنده است، به جبهه می‌رود؛ وی سپس شهادت حسین را در جبهه می‌بیند و با صحنه‌ای مواجه می‌شود که کلاغ‌ها پیکر همسرش و دیگر مجروحان را نوک می‌زنند. در اینجا کلاغ نماد نیروهای رژیم صدام است.

عسگری یادآور شد: صدای این کلاغ‌ها برای همیشه در ذهن امدادگر می‌ماند؛ اسم تئاتر «من هنوز اینجام، کلاغ‌های لعنتی» نیز برگرفته از این اتفاق است. بعد از این جریان، امدادگر توسط یک درجه‌دار رژیم بعثی به اسارت گرفته شده و به مدت 17 سال در خانه این درجه‌دار اشرافی حبس می‌شود.

وی یادآور شد: در ادامه این تئاتر به آزار و اذیت این امدادگر پرداخته شده است تا اینکه بعد از جنگ آمریکا در عراق اتفاقاتی می‌افتد که وی می‌تواند از این اسارت جان سالم به در ببرد. 

بر اساس این خبر، سالن سرو در میدان فردوسی، خیابان شهید سپهبد قرنی، روبروی پمپ بنزین واقع است.


ارسال نظرات