خانه هنرمندان حوزه هنری چهارمحال و بختیاری 12 و 13 اسفند میزبان اکران همزمان دهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه‌ای شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۵۱۲
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت :فیلم‌های راه یافته به دهمین جشنواره فیلم 100 همزمان با اکران در تهران در استان چهارمحال و بختیاری اکران خواهد شد .

حجت الله شیروانی افزود :هدف از اکران همزمان این آثار در استان آشنایی هر چه بیشتر فیلم سازان با جشنواره 100 حوزه هنری و تلاش برای ارتباط برقرار کردن و تشویق و ترغیب فیلم سازان جوان برای تولید آثار 100 ثانیه ای و کوتاه می باشد.

وی تصریح کرد: فیلم های 100 ثانیهای به سبب مدت زمان بسیار کوتاه، می تواند رسانه‌ای مناسب برای انتقال مفهوم و پیام باشد و میتوان با تولید فیلم های کوتاه 100 ثانیه ای در قالب های داستانی ،مستند،انیمیشن و ... آثار اثر گذاری تولید کرد .

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد :جشنواره 100 در چهار بخش با عنوان بخش اصلی (مسابقه ملی)،بخش سینمای اخلاق،بخش بین الملل و بخش چشم انداز 1404در ژانر های مستند ،داستانی وپویا نمایی برگزار می شود .

شیروانی بیان کرد: اکران فیلم های جشنواره 100 دوازده اسفند ساعت 15:30 دقیقه آغاز می شود و بخش های مختلف این جشنواره برای علاقه مندان به فیلم سازی اکران خواهد شد .

گفتنی است علاقه‌مندان برای شرکت در اکران فیلم های 100 ثانیه ای می تواند 12 اسفند ساعت 15:30 به خانه هنرمندان حوزه هنری واقع در چها راه بوعلی سینا روبه روی دبیرستان فجر اسلام مراجعه نمایند .

ارسال نظرات