با صدور پیامی صورت گرفت

تقدیر فرماندار مهریز از حضور باشکوه مردم در انتخابات

فرماندار شهرستان مهریز با صدور پیامی از حضور باشكوه و حماسی مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر نمود.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۹۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: متن پیام فرماندار مهریز بشرح زیر می باشد:

بار دیگر مردم فهیم ایران حماسه بزرگ دیگری آفریدند و با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با آرمانهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پيماني دوباره بستند.

اینجانب از مردم شریف و انقلابي شهرستان مهریزکه همگام با سراسر میهن اسلامی با مشارکت حماسی خود از آغازین ساعات اخذ رأي با دلهای مملو از ایمان و عشق و در فضایی پر شور و نشاط در پای صندوق های رای حضور یافته و جلوه های دیگری از وفاداری به امام و شهدا و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به نمایش گذاشتند تشکر و قدردانی می نمایم.

همچنین از کلیه عوامل برگزاري پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعم از هئیت های اجرایی، نظارت، بازرسی و نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اصحاب مطبوعات و جرايد و رسانه‌هاي شهرستان و نيزکلیه نامزدهای انتخاباتی كه در اين حماسه حضور نقش مؤثري ايفا كردند، صميمانه تشكر و قدرداني می نمایم .

از خداوند منان اقتدار، عزت، پایندگی و سربلندي روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتي شما مردم غيور و هميشه در صحنه را مسالت دارم.

ارسال نظرات