سردار استاد حسینی گفت: سرنخ تمام دشمنی ها دست اسرائیل و امریکاست و اگر بصیرت شناخت دشمن را نداشته باشیم نمی توان از اسلام دفاع کرد.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۷۹
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
اگر بصیرت شناخت دشمن را نداشته باشیم نمی توان از اسلام دفاع کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم"مهدی قاسمی" که عصر روز گذشته در ساوجبلاغ برگزار شد، به دیدار خانواده شهدای مدافع حرم با مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبری فرمودند اجر این شهدا با شهدای جنگ تحمیلی تفاوت دارد چراکه نه تنها اجر هجرت از ایران و شهادت را دارند بلکه برخی شهدا همچون این شهید بزرگوار جاوید الاثر هستند.

وی افزود: در طول تاریخ جبهه باطل بر علیه حق جنگیده است و ما به عنوان جبهه حق باید با درس گرفتن از امام خود در مقابل جبهه باطل ایستادگی کنیم و اگر قصد حفظ عزت و شوکت انقلاب را داریم باید مرد مبارزه باشیم.

فرمانده سپاه البرز با بیان این مطلب که رزمندگان و شهدای مدافع حرم ادامه دهندگان راه امام حسین(ع) هستند گفت: امروز بشریت و مردم ایران مدیون خون شهدا و ایثارگران هستند.

وی خانواده شهدا را ولی نعمت های مردم دانست و گفت: اگر حضور آن ها در جبهه های دفاع از اسلام نبود ایران عزت و شوکت نداشت.

سردار استاد حسینی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب شکوهمندی که حصارها را شکسته است جهان را فتح می کند و مردم جهان نیز به این ندا لبیک می گویند.

وی گفت: امروز لبیک به رهبری، لبیک به امام زمان (عج) است و باید بدانید که توطئه های دشمنان علیه انقلاب فراوان است و قصد براندازی آن را دارد ولی به برکت خون شهدا و ایثار رزمندگان نتوانستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) به راهکارهایی برای مقابله با توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: انگیزه برخواسته از ایمان از جمله این راهکارهاست که اگر نباشد دشمن به مقاصد خود می رسد و بنا به تاکیدات رهبری، این مهم باید از دل بجوشد.

وی گفت: امروز دشمن پا در رکاب است و به عنوان یک مسلمان باید با جبهه کفر و نفاق بجنگیم چراکه اگر انگیزه ای برای جنگیدن نداشته باشیم باید در شهرهای ایران با دشمن مقابله کنیم.

سردار استاد حسینی بصیرت در شناخت دشمن را از دیگر راهکارها عنوان کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان داوطلبانه پا به میدان جنگ گذاشتند و امروز نیز برای جنگ با دشمن به داوطلب عازم می شوند.

وی تصریح کرد: استقامت، روحیه شهادت طلبی، عدم فراموشی دشمنی ها و دشمن شناسی از دیگر راهکارهای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام است.

فرمانده سپاه البرز گفت: سرنخ تمام دشمنی ها دست اسرائیل و امریکاست و اگر بصیرت شناخت دشمن را نداشته باشیم نمی توان از اسلام دفاع کرد.

وی تصریح کرد: امروز پرچم دار انقلاب به عنوان نائب برحق امام زمان(عج) است و اطاعت از رهبری شرط اول پیروزی در انقلاب محسوب می شود.

سردار استاد حسینی در پایان گفت: از این رو دشمن درصدد است ستون انقلاب را از پا درآورد ولی بدانید با خون شهدا میثاق بسته ایم و در مقابل دشمن ایستادگی می کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها