به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور
نرم افزار اندروید «زن و دفاع مقدس» بر اساس لوح فشرده «زن و دفاع مقدس» به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور، تولید شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۴۱
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، به منظور آشنایی بیشتر و دسترسی سریعتر مردم ایران با زندگی، آثار و نقش زنان در دفاع مقدس، به همت معاونت فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور اطلاعات لوح فشرده «زن و دفاع مقدس» به نرم افزار اندروید تبدیل شد.

در این نرم افزار که تهیه آن 10 ماه به طول انجامید، اطلاعات زنان شهید از زمان مبارزه با رژیم ستمشاهی و پیروزی انقلاب تا دوران دفاع مقدس قرار گرفته است.

نرم افزار«زن و دفاع مقدس» شامل بررسی تشریحی نقش زنان در دفاع مقدس، زنان اهل قلم، شاعر و ایثارگر، آثار صوتی و تصویری، کتاب‌شناسی زن و دفاع مقدس و  کتاب شفاهی جنگ است.

بررسی نقش زنان در بهداری رزمی، بررسی اصناف زنان در دفاع مقدس، بررسی نقش زنان در ستادهای پشتیبانی جنگ و بررسی نقش زنان در مقابله با منافقین و گروهک‌ها به همراه بررسی نقش زنان از نگاه فرماندهان دوران دفاع مقدس و پاسخ به سؤالات پیرامون حضور زنان در دفاع مقدس نیز در این نرم افزار قرار دارد.

قریب به 90 درصد اطلاعات نرم افزار«زن و دفاع مقدس» در پرتال «زنان شهید» قابل دسترسی است و در مارکت‌های مطرح اندروید در ایران مانند بازار و کندو نیز در حال بارگذاری است.

ارسال نظرات