همايش مديران، مربيان و كارشناسان تيراندازي بسيج از سه شنبه 11 اسفند به مدت 3 روز در تهران برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۲۶
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج،محمدرضا فارسيان مدير آموزش سازمان ورزش بسيج  گفت: همايش تيراندازي بسيج با حضور مديران، كارشناسان و مربيان سراسر كشور از روز سه شنبه 11 اسفند به مدت 3 روز در مجتمع شهيد سليماني در تهران برگزار مي شود.

مدير آموزش ورزش بسيج با بيان اينكه در اين همايش سه روزه 75 نفر از سراسر كشور حضور دارند، خاطر نشان كرد: در اين همايش آخرين مطالب مربوط به موضوع تيراندازي تفنگ، تپانچه و اهداف پروازي، مديريت اماكن تيراندازي، مديريت رويدادهاي تيراندازي، قوانين و مقررات و مسائل حقوقي اين رشته و ايجاد الگوي واحد استعداديابي در رشته تيراندازي ارائه خواهد شد و همچنين كارگاه هاي تخصصي ويژه اهداف و چشم انداز تيراندازي بسيج تشكيل خواهد شد.

فارسيان با اشاره به هدف برگزاري اين همايش اظهار داشت: با توجه به تاكيدات دين مبين اسلام به آموزش و توسعه ورزش تيراندازي و همچنين لزوم احياي جدي اين ورزش براي بالا بردن توان داخلي با توجه به تهديدات منطقه، همايش مديران، مربيان و كارشناسان تيراندازي بسيج برگزار مي شود.

وي همچنين افزود: سازمان ورزش بسيج در نظر دارد در برنامه توسعه ششم با هدف اجرايي كردن فرامين حضرت آقا در موضوع ورزش با اولويت رشته هايي مانند تيراندازي به تربيت نيروهاي بسيج بپردازد. همچنين با توجه به پرمدال بودن رشته تيراندازي در المپيك و توجه به اينكه اين رشته بر خلاف برخي رشته هاي تك مدالي،بيش از 100 مدال توزيع مي شود، از ديگر مشوق هايي است كه سبب مي شود با تربيت ورزشكاران بسيجي به دنبال كسب سكوهاي بين المللي در اين رشته ورزشي باشيم. 
ارسال نظرات