باید بیاد آورد لبیک همین مردم غیور ، مومن و بصیر تهران بود که پس از قائله فتنه 88 در نهم دی آن سال از جان خود مایه گذاشتند و از ولایت و تداوم امر الهی این فرزانه حکیم آیه الله الاعظمی خامنه ای مدظله العالی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداک حمایت جانانه و مومنانه داشتند،
کد خبر: ۸۶۴۴۱۳۰
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳

 خبرگزاری بسیج مازندران، اینکه بگوئیم ایران فقط تهران نیست، یا شکست معنا دار اصلاح طلبان و حامیان دولت در سراسر کشور را مطرح کنیم بنظر می رسد کمی اجحاف در حق ملت در صحنه است.

هر دو موضوع جز از بین رفتن وحدت بین جامعه اسلامی و کم رنگ کردن حماسه عظیم سیاسی مردم آگاه و راغب به سرنوشت ها در جامعه دمکراسی جمهوری اسلامی چیز دیگر نمی باشد، لذا باید هوشیار بود و به دور از احساسات اندیشید که هر حزب ، جناح یا گروه در انقلاب اسلامی ایران گرچه راههخای خاص خود را دارند.

اما در مجموع یک هدف را دنبال می کنند و نباید بگذاریم دستهایی در این ورطه دخالت یابند که هدف را کم کم گم کنیم و خدای ناکرده به انحراف و تباهی انقلاب کشانده شویم.

باید این مهم را دانست و به حقوق مردم احترام واعتماد کرد و هوشیارانه نگذاریم مردمی که برای لبیک به ندای امام خود مقام عظمای ولایت فقیه حضرت آیه الله خامنه ای به پای آبروی نظام حماسه خلق کردند، دلسرد شده یا با اینگونه تفکرات حزبی و احساسانی نتایج زحمت انتخابات را لوث نمائیم و براداران و خواهران احزاب و جناحهای دیگر را از خود برنجانیم و چنان تصور کنیم که ما فقط دلسوز نظام ، انقلاب و ولایت فقه عزیز هستیم و کاری کنیم که نا خواسته دوستان از ما فاصله بگیرند و دشمنان به دوستان دیروزمالن نزدیک و خشنود گردند.

باید بیاد آورد لبیک همین مردم غیور ، مومن و بصیر تهران بود که پس از قائله فتنه 88 در نهم دی آن سال از جان خود مایه گذاشتند و از ولایت و تداوم امر الهی این فرزانه حکیم آیه الله الاعظمی خامنه ای مدظله العالی تا ظهور حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداک حمایت جانانه و مومنانه داشتند، یا در مراسم تشییع شهدای غواص در تابستان سال جاری(1394) در تهران و البته به تناسب شهدای دیگر استانها چه عظمتی در شعار ادامه دهندگی راه شهدا، امام شهدا، بیعت با ولی فقیه و تبعیت از آرمانهای انقلاب اسلامی سروده اند.

آیا این همه عظمت و شکوه ازآن مردم تهران و البته سراسر کشور نبود، پس بیائید مهربانه تر ، عقلائی تر با همه ملت بزرگ و فهیم جا جای کشور پیوند مودت دوباره بندیم و از مسئولین ومنتخبین هم بخواهیم شما را بخدا در راه اعتلای ارزشهای انقلاب اسلامی و حفظ جایگاه ولایت فقیه و و تبعیت بی حرف و حدیث از رهبر فرزانه مان تا ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) و نیز تحقق خواسته موکلین در امورات مختلف زندگی سیاسی، اجتماعی، فرهتگی و ... بویژه معیشت اقشار کم برخوردار، مستضعف یا متوسط و در کل همه ملت دفاع کرده و در این راه موضوع مهم حمایت و یاری مظلومان را با ظلم ستیزی در گفتار و عمل در ابعاد خارجه و یا حتی داخله به اثبات برسانند و عزت واقندار کشور را با سادگی و اندک فشاری نفروشند.

تحقق خواسته موکلین در امورات مختلف زندگی سیاسی، اجتماعی، فرهتگی و ... بویژه معیشت اقشار کم برخوردار، مستضعف یا متوسط و در کل همه ملت دفاع کرده و در این راه موضوع مهم حمایت و یاری مظلومان را با ظلم ستیزی در گفتار و عمل در ابعاد خارجه و یا حتی داخله به اثبات برسانند و عزت واقندار کشور را با سادگی و اندک فشاری نفروشند. و البته در این موضوع هم دوستان اصولگرا هم بیاندیشند که در عملکرد چه ضعف های داشتند که در جهت خواست مردم عزتمند اقدام نکردند و چاره اندیشی کنند تا در آینده و با عنایت حضرت حق در جهت خدمتگزاری شایسته به مردم صادقانه عمل کنند که دوام این انقلاب به رعایت اصول ارزشی الهی و انسانی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها