عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی در گفتگو با «بسیج»:
عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات اساسا اعتقادی به آرای مردم ندارد و صرفا درصدد استفاده ابزاری از انتخابات است، گفت: در سال 88 نیز در ابتدا شعار فتنه «رای ما کجاست» بود اما به تدریج مشخص شد آنها با اصل نظام و مساله ولایت فقیه مشکل دارند و از همین جهت نیز مردم با آنها مرزبندی کردند و حماسه 9 دی پدید آمد.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی عضو هیأت علمی موسسه امام خمینی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج، با اشاره به حضور رئیس دولت اصلاحات در انتخابات 7 اسفند ماه گفت: به نظرمن این یک رفتار تاکتیکی برای بسط و گسترش نفوذ جریان فتنه در فضای سیاسی کشور بود.

وی با اشاره به اینکه جریان اصلاحات اساسا اعتقادی به آرای مردم ندارد و صرفا درصدد استفاده ابزاری از انتخابات است، گفت: در سال 88 نیز در ابتدا شعار فتنه «رای ما کجاست بود» اما به تدریج مشخص شد آنها با اصل نظام و مساله ولایت فقیه مشکل دارند و از همین جهت نیز مردم با آنها مرزبندی کردند و حماسه 9 دی پدید آمد.

حسینی با تاکید بر اینکه اکنون جریان فتنه راهبرد خود برای نفوذ در نظام را تغییر داده است، گفت: آنها در تلاش هستند تا از مجلس دهم به عنوان یک مجرای نفوذ استفاده کنند.

ارسال نظرات