‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان:
بیست و ششمین سال برگزاری جشن نیکوکاری همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با حضور پرشور مردمی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۱۰۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۲
به گزارش خبرنگارر خبرگزاری بسیج زنجان، ‌معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) هر سال در آستانه عید نوروز اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند و امسال نیز بیست و ششمین سال برگزاری این جشن همزمان با سالروز تاسیس این نهاد انقلابی با حضور پرشور مردمی برگزار خواهد شد.

رضا حسنلو با اشاره به اینکه امسال طی روزهای 12، 13 و 14 اسفندماه جشن نیکوکاری با بهره‌گیری از ظرفیت مدارس، محوریت مساجد و مراکز نیکوکاری برگزار خواهد شد، افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار بهار همدلی، شکوه مهربانی و جشن نیکوکاری برپا می‌شود.

وی اظهار کرد: این جشن با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، سازمان دانش‌آموزی و اولیاء و مربیان، سازمان بسیج مستضعفین، مساجد و مراکز نیکوکاری، همکاری و هماهنگی ستاد برگزاری نماز جمعه و صدا و سیما در معابر و میادین دایر می‌شود.

حسنلو با بیان اینکه کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده در این سه روز در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود، تصریح کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و کالاهای نو رویکرد کمیته امداد در این جشن است و با توجه به سنت حسنه نیکوکاری که در بین مردم ایران اسلامی وجود دارد همه ساله این جشن و در آستانه سال نو با شور و شوق خاصی برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه امکان اهدای کمک از طریق تلفن همراه به مددجویان فراهم شده است، خاطرنشان کرد: نیکوکاران، خیرین و مردم استان زنجان می‌توانند از طریق سیستم آنی پرداخت به صورت موبایلی #8877* و به وسیله موبایل شخصی، کارت‌های بانکی عضو شتاب و رمز دوم کارت نسبت به پرداخت هدایای نقدی خود اقدام کنند.

ارسال نظرات