فیلم طنز«شرط خاص» به کارگردانی آقای محتشمی و تهیه کنندگی محمدکاظم دهقانی اشکذری و به نویسندگی علی اسلامی بزودی آماده پخش می شود.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۸۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ازیزد هنر، فیلم طنز«شرط خاص» به کارگردانی آقای محتشمی و تهیه کنندگی محمد کاظم دهقانی اشکذری و به نویسندگی علی اسلامیبزودی آماده پخش می شود.

IMG-20150531-WA0002

در این فیلم بازیگرانی هم چون مهران رجبی،شهرام قاعدی، کریم قربانی، محمد کاظم دهقانی اشکذری، علی اسلامی فرد، مهوش وقاری، سعیده عرب و مریم خدارحمی وشهرزاد عبدالمجید ایفای نقش می کنند.

این فیلم به کارگردانی محتشمی و تهیه کننده وبه قلم علی اسلامی فرد تهیه می شود که محمد رضا مزیدیآهنگساز و خوانندگی آن را بر عهده دارد.

تنظیم تیتراژ پایانی این فیلم کاری ازبابک آباد استهوشنگ بنایی آن را به تصویر کشیده است.

داستان فیلمنامه شرح زندگی جوانی به نام نعمت است که برای رسیدن به دختر عمویش نفیسه مجبور شده در سه روز به شروطی که عمویش گذاشته عمل کند که در این حین شاگرد عمو بنام جلال نیز به نفیسه علاقه مند است و سعی دارد خود را به او نزدیک کند که در این میان اتفاقات زیادی رخ می دهد.

محمد کاظم دهقانی تهیه کننده این تله فیلم توضیح داد: این فیلم به یاری خداوند از اول اردیبهشت وارد شبکه سینمای خانگی شده و سپس از سیمای کشورپخش می شود.

ارسال نظرات