خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و استاندار خوزستان در بیانیه مشترکی از مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، و همچنین تلاش هیات‌های نظارت و اجرایی و بازرسی در خوزستان تقدیر کردند.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۷۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
نماینده ولی فقیه و استاندار خوزستان در بیانیه مشترکی از مردم حماسی و غرورآفرین خوزستان به خاطر حماسه آفرینی در 7اسفندماه تقدیر و تشکر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

خداوند منان را سپاس بی قیاس می‌گوییم و در بارگاه کبریایی‌اش پیشانی بندگی به خاک می‌ساییم که مردم این مرز و بوم را مشمول الطاف بیکران خود قرار داده و پیروزی‌های درخشانی را یکی پس از دیگری نصیب آنان می‌گرداند.

ملت سرافراز ایران اسلامی روز گذشته قدرتمندانه و با افتخار گام بلند دیگری به سوی مردم‌سالاری دینی و حاکمیت بر سرنوشت سیاسی و اجتماعی خود برداشت و با حضور پرشور و غرورآفرین در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حماسه‌ای دیگر آفرید.

مردم شریف خوزستان

حضور یکپارچه شما عزیزان از همه اقشار، طوایف و اقوام در انتخابات روز گذشته بیانگر شعور سیاسی و تعهد انقلابی شما و موجب سربلندی و عزت مسئولین این استان مهم و استراتژیک است. بدون شک با این انگیزه و شور و شعور مشکلات پیش روی ملت یکی پس از دیگری حل و قله‌ رفیع افتخار فتح خواهد شد ما خدمتگزاران شما بر خود لازم می‌دانیم از این حسن مسئولیت و تعهد خیره‌کننده که جهانیان را به تعجب وا داشته است، تشکر نماییم.

نامزدهای محترم نمایندگی افراد منتخب و غیرمنتخب و هواداران آنان بدانند که دوران کوتاه رقابت سپری شده و روزگار بلند رفاقت جای آن را گرفته است. نمایندگان منتخب، نماینده همه مردم‌اند و در قبال کل مردم استان و همه مردم حوزه انتخابیه خود متعهد و مسئولند و مردم نیز باید آنان را نماینده خود بدانند. از همه نامزدها و هواداران محترم آنان که صبورانه و با نجابت هر چه تمامتر به قوانین گردن نهادند و به مسئولین کمک کردند تا انتخاباتی سالم و بدون خدشه و خلل برگزار گردد سپاسگزاریم.

از همه برادران و خواهران عضو هیات‌های نظارت و اجرایی و بازرسی و دستگاه‌های مختلف اجرایی استان و کارکنان زحمتکش صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و همچنین نیروی غیور و پرتلاش انتظامی و نظامی که در این مدت چند ماه گذشته خصوصا هفته‌های اخیر خستگی‌ها را به جان خریدند و با تلاش و پشتکار زایدالوصفی به انجام این فرآیند عظیم ملی همت گماردند و از آراء مردم همچون امانتی مقدس پاسداری کردند صمیمانه تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

بار دیگر خداوند بزرگ را به خاطر عنایات بیکرانش سپاس می‌گوییم و از بارگاه با عظمتش سربلندی و پیروزی روزافزون برای ملت بزرگ ایران خواستاریم.

سید محمدعلی موسوی جزایری- عبدالحسن مقتدایی

ارسال نظرات
پر بیننده ها