خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: مردم دقیقا متوجه هستند که انتخابات تیری است به قلب دشمن و سبب ناامیدی دشمن می‌شود چرا که حضور مردم ما پشتوانه عظیمی برای نظام و کشور است.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۷۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار حسن شاهوارپور اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ما در سال 1357 است.

وی افزود: حق مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و نظام یکی از دستاوردهای مهمی است که مردم در هر انتخاباتی ثابت کردند حافظ این دستاورد هستند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشور مردم نشان داده است که ملت امانت‌دار خوبی برای شهدای عزیز است.

وی گفت: دشمن نسبت به مسئله انتخابات بسیار حساس است، آن‌ها تلاش می‌کنند که انتخابات با کیفیت شایسته‌‌ای که حق  ملت ما است، انجام نشود.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه مردم با بصیرت ایران با پیروی از مقام معظم رهبری حضور پرشور خود را از ساعات اولیه روز آغاز کردند، عنوان کرد: مردم دقیقا متوجه هستند که انتخابات تیری است به قلب دشمن و سبب ناامیدی دشمن می‌شود چرا که حضور مردم ما پشتوانه عظیمی برای نظام و کشور است.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق رأی می‌تواند گره‌گشای مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی باشد که امروزه گریبانگیرمان است و نیز پشتوانه بسیار خوبی در سایر بخش‌ها است به طوری که حضور مردم و انتخاب مردم به‌عنوان پشتوانه امنیتی به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان بیان کرد: ملت جمهوری اسلامی همواره دقت کافی و لازم را داشته‌اند فردی را به مجلس راه دهند که همگرا با دشمن نباشد و حرف دشمن را نزند و همچنین آن چه که دشمنان در اعلام آن می‌ترسند از زبان نماینده ناسالمی بیان نشود.

وی با بیان اینکه فردی باید به مجلس برود که برای نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کند، گفت: اهداف مردم، آرمان‌های امام خمینی و مقام معظم رهبری باید توسط نماینده حفظ شود. رای مردم و انتخاب مردم می‌تواند مسیر آرمان‌های والای شهدای عزیزی که برای اعتلا و استقلال نظام جمهوری اسلامی جانفشانی کردند را به خوبی تقویت کند.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه عمق استراتژیک نظام جمهوری اسلامی در بدنه جامعه و مردم است، تصریح کرد: دشمنان ما دشمنیشان برای منافعشان است و می‌خواهند منافعی را که در پیروزی انقلاب اسلامی از دست دادند باردیگر بدست آورند. دست‌یابی به ذخایر اقتصادی ما، به اسارت گرفتن ملت ما و مسائل دیگری که امروز در منطقه شاهدیم از افکار پلید استکبار جهانی آمریکا است بنابراین حضور مردم به آن‌ها ثابت می‌کند که به آن اهداف برسند.

وی افزود: هرچه مردم حضورشان پرشورتر باشد قطعا مسئله شکست استکبار عمق‌تر خواهد بود. اکنون شاهدیم که ریشه های نظام در درون جامعه ما در حال گسترش است و آحاد مردم مشارکت خود را در دفاع از نظام اسلامی نشان می‌دهند.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان از باور داشتن نظام توسط آحاد ملت است به طوری که حاضرند برای نظامشان جانفشانی کنند. این مسئله را مردم به‌خوبی  متوجه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در گذشته تلاش می‌کرد که مردم به پای صندوق‌های رأی نیایند، عنوان کرد: در انتخابات دوران جنگ همواره دشمن تلاش می‌کرد که مردم به پای صندوق‌های رأی نیاند ولی زمانی‌که سماجت مردم و حضور مردم را دیدند به سمت موضوعات دیگری برای منصرف کردن مردم نسبت به رأی دادن حرکت کردند. یکی از این موضوعات نفوذ است، دشمن می‌خواهد افرادی را که پشتیبان و همگرای خود هستند بتوانند به واسطه آن‌ها استحاله را در کشور آغاز کنند.

شاهوارپور با بیان اینکه استهاله از درون آغاز می‌شود به طوری که در ساختار حاکمیتی اتفاق می‌افتد، افزود: دشمنان در تلاشند که با اعلام لیست‌ها عده‌ای را که حامیشان هستند بر سر کار بیاورند البته این شخصیت‌ها انگلیس پلید را باید بشناسند که میشناسند.

وی گفت: دشمنان به دنبال اهداف خودشان هستند و اگر فردی را پشتیبانی کنند به معنای دلسوزی برای نظام ما نیست بلکه به معنای پیگیری افکار پلیدی است که صدها سال استعمار پیر انگلیس و دیگر استعمار گران به دنبالش است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان تصریح کرد: مردم باید به سراغ افرادی بروند که نگاهشان به درون کشوراست تا با کمک و با توجه به توانمندی‌های آنها بتواند مشکلات نظام را حل کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها