پيام تقدير فرمانده انتظامي استان زنجان در خلق حماسه بزرگ هفتم اسفند:
هفتم اسفند، نمايش عزت و اقتدار ملت ولايت مدار و غيرتمند براي پيوند مجدد با ولايت و دفاع از حاكميت ارزش هاي اسلامي كه در پرتو الطاف الهي است.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۶۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در پيام تقدير فرمانده انتظامي استان زنجان در خلق حماسه بزرگ هفتم اسفند آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص) و عرض احترام ،

بار ديگر در سايه رهبري حكيمانه مقام عظماي ولايت، ملت بزرگ و با بصيرت ايران اسلامي با حضور پر شور، وحدت آفرين و دشمن شكن خود در انتخابات هفتم اسفند 1394 حماسه اي عظيم آفريدند.

نمايش عزت و اقتدار ملت ولايت مدار و غيرتمند براي پيوند مجدد با ولايت و دفاع از حاكميت ارزش هاي اسلامي كه در پرتو الطاف الهي و همكاري و همراهي همه اركان نظام مقدس جمهوري اسلامي و تلاش مجموعه نيروهاي دلسوز و متعهد، به صحنه اي به ياد ماندني در ايران اسلامي و پاسخي كوبنده به ياوه گويي هاي سران استكبار و دولت مردان امريكايي مبدل شد و همچون گذشته دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را مغلوب و نا اميد كرد.

برگزاري انتخاباتي گسترده در كمال امنيت و آرامش در سراسر كشور وسيع اسلاميمان، افتخاري ديگر براي خادمان و تلاشگران عرصه نظم و امنيت كشور است كه هوشمندانه و همراه با مردم، سهم بي بديلي در خلق اين حماسه عظيم ايفا نمودند.

ضمن حمد و سپاس از عنايت بي كران حضرت حق و شكر برخورداري از نعمت ملتي هوشيار و هميشه در صحنه با تاسي به حديث شريف رضوي "من لم يشكر المنعم من المخلوقين لم يشكر الله عز و جل"، از كليه همكاران ارجمند و پرتلاشم در فرماندهي انتظامي استان زنجان تقدير و تشكر نموده و از خداوند متعال براي تمامي خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سربلندي و عزت روز افزون تحت توجهات حضرت ولي عصر(عج) و رهبري داهيانه فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي(مدظله العالي) مسئلت مي نمايم.

سرتيپ دوم ستاد عليرضا صالحي فرمانده انتظامي استان زنجان

ارسال نظرات