خبرهای داغ:
منتخب مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شوری اسلامی:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای توطئه دشمنان را خنثی کردند و ثابت کردند پشتیبان نظام هستند.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲

محمدعلی پورمختار در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ، با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد: هفتم اسفند یکی از پرافتخارترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای توطئه دشمنان را خنثی کردند و ثابت کردند پشتیبان نظام هستند.

وی با قدردانی از مردم فهیم بهار و کبودراهنگ از حضور گرم و باشکوه خود در پای صندوق های رای گفت: از تمامی کسانی که مرا در این مسیر یاری کردند و با همدلی، همزبانی، برادری و حضور حداکثری افتخار بزرگی برای شهرستان بهار و کبودراهنگ آفریدند قدرانی می کنم.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتماد دوباره مردم و پیروز اصلی انتخابات که خود مردم ایران هستند، تصریح کرد: اینجانب متعهد می گردم با تمام توان در پاسداری از قانون اساسی، اقتدار جمهوری اسلامی، خدمت رسانی به مردم و حریم رهبر توان خود را به کار ببرم و برای توسعه و آبادانی کشور تمام تلاش خود را به کار ببرم.

وی با اشاره بر اینکه ولایت فقیه یکی از ارکان اساسی نظام اسلامی است، افزود: ولایت فقیه که یکی از ارکان اساسی نظام اسلامی است را با هوشمندی کامل حفظ خواهد کرد و اجازه نخواهد داد لطمه به این کشور و انقلاب وارد شود.

پورمختار گفت: مجلس شورای اسلامی بنا به گفته های امام راحل (ره) در راس امور است و ملت فهیم ایران با انتخاب اصلح، همسو با مقام معظم رهبری در مسیر قانونی برای پیگیری امور گام بردارند.

وی از تمامی تلاش اعضای هیات های نظارت، اجرایی، بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی، خبرگزاری ها، مطبوعات، تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه مردم ولایتمدار بهار و کبودراهنگ تقدیر و تشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات