خبرهای داغ:
مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان خبر داد

هزینه‌کرد بیش از 10 میلیارد ریال برای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از هزینه‌کرد بیش از 10 میلیارد ریال در راستای ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸

علی‌اکبر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 10 میلیارد و 300 میلیون ریال در راستای ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شده است.

وی افزود: خدمات ارائه شده در بخش دانش‌آموزی شامل هزینه‌های ثبت‌نام، تقویت بنیه تحصیلی، هزینه‌های خوابگاه و... در بخش دانشجویی پرداخت شهریه و برای دانشجویان روزانه و طلاب علوم دینی پرداخت کمک هزینه تحصیلی است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان بیان داشت: در حال حاضر تعداد 8 هزار و 200 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و تعداد یک هزار و 772 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف و نیز 64 طلبه، تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات فرهنگی کمیته امداد استان بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: همه ساله تعدادی از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام و از برنامه‌های معنوی و عنایات خاصه ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) برخوردار می‌شوند.

مرادی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر کار فرهنگی اضافه کرد: باید کار فرهنگی شود و لازمه این امر وجود عناصر فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: این رویکرد موجب شده تا این نهاد مقدس در کنار خدمات اشتغالزایی، درمان، ارتقاء سطح معیشت و اقتصاد خانواده، رویکرد فرهنگی را نیز به طور جدی مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار