شهردار جدید سنندج رسماً معرفی شد

آئین تودیع شهردار سابق و معارفه شهردار جدید سنندج، برگزار و منوچهر فخری به عنوان شهردار جدید سنندج منصوب شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۰۵۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹

گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم تکریم و معارفه شهردار سنندج صبح امروز یکشنبه در مجتمع فرهنگی – هنری فجر سنندج با حضور مدیران ادارات، فرماندهان نظامی و انتظامی، کارکنان و معاونین شهرداری سنندج، اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

"منوچهر فخری" شهردار جدید سنندج در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات "کامیاب شادمان" شهردار قبلی و "لقمان حیدری" سرپرست شهرداری سنندج با اشاره به دیدگاه‌های متفاوت در خصوص مدیریت شهری، گفت: تفاوت در نگاه به مجموعه شهرداری موجب بروز دیدگاه‌های مختلف و بعضاً تنش‌هایی نیز می‌شود.

وی اظهار کرد: مادامی که اختلاف نظرات در بحث مدیریت شهری به نفع مردم و فارغ از هرگونه سوگیری‌های شخصی و منافع شهری باشد، به پیشرفت شهری کمک می‌کند.

شهردار سنندج با اشاره به ابتکار خوب شورای شهر در بحث مشورت با نخبگان و معتمدین شهر سنندج در جریان انتخاب شهردار ، افزود: انتخاب شهردار با توجه به استاندارهای تعریف شده مورد انتظار از یک شهردار، وظیفه ذاتی شوراها است.

فخری ادامه داد: مسئولیت محول شده با توجه به وضع موجود بار سنگینی را بر دوش من گذاشته است.

وی تصریح کرد: رضایت کارکنان و مدیران بنده شهرداری اولویت کاری بنده است و تمام توان خود را برای پرداخت به موقع حقوق پایان سال کارکنان به کار خواهم بست.

در ابتدای این جلسه "لقمان حیدری" سرپرست شهرداری سنندج با اشاره به مشکلات عدیده مالی شهرداری سنندج، گفت: شهرداری طلب 34 میلیارد تومانی از دستگاه‌های اداری دارد که لازم است در این ایام پایان سال و فرا رسیدن پرداخت حقوق و مزایای کارکنان، این بدهی‌های تسویه شود.

وی اظهار کرد: حقوق و مزایای پایان سال کارکنان و مجموعه شهرداری 16 میلیارد تومان است که با وجود مشکلات باید فکری به حال این قضیه کرد.

در پایان این مراسم، لوح تقدیری به پاس خدمات ارزنده "کامیاب شادمان" شهردار سابق سنندج به وی اعطا و حکم مسئولیت "منوچهر فخری" شهردار جدید سنندج به وی داده شد.

ارسال نظرات