شخصي که اقدام به کلاهبرداري آنلاين از طريق ارائه بازي هاي رايانه اي در فضاي مجازي مي کرد ، توسط ماموران پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مازندران ، شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۶۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "حسن محمدنژاد" رئيس پليس فتا استان مازندران گفت: فردي با مراجعه به پليس فتا ، اظهار داشت ؛ مدتي است که از طريق يکي از دوستانش با سايتي که  بازي رايانه اي "تخته نرد " را به صورت آنلاين ارائه مي دهد آشنا شده و در طول مدت اين آشنائي  و فعاليت در اين سايت 200 ميليون ريال از دست داده است .


رئيس پليس فتا استان مازندران افزود : پس از هماهنگي با مرجع قضائي، ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي موفق به شناسائي مالک اين قمارخانه مجازي شدند .


سرهنگ محمدنژاد تصريح کرد : پس از شناسايي متهم، کارآگاهان با هماهنگي مرجع قضائي متهم که با ارائه اين بازي براي خود منبع در آمدي کلان ايجاد کرده بود را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند .
 


 رئيس پليس فتا مازندران در خاتمه  با اشاره به اين که ، قمار بازي اينترنتي ، از جمله  سايت هاي پيش بيني نتايج مسابقات فوتبال ، يکي از مهمترين مسائلي است که به عنوان عاملي براي سودجودي افراد شياد تبديل شده است،چند نکته را به کاربران فضاهاي مجازي گوشزد کرد:


*فريب تبليغات دروغين و فريبنده اينترنتي را نخورند چون اين تبليغات اغوا کننده ، بيشتر در جهت ترغيب کاربران به انجام درخواست آنها و عضويت در سايت جهت پيش بيني نتايج مسابقات و شرط بندي مي باشد.



*مراقب سايت هاي مشکوک به فيشينگ باشيد و حتي الامکان خود آدرس سايت مورد نظر را در آدرس بار وارد کنند و از کپي کردن يا رفتن به لينک هايي که در سايت هاي مختلف ارائه شده خوداري کنند.



*قمارخانه هاي اينترنتي معمولاً نياز به استفاده از كارت اعتباري دارند و از آنجايي که اين روزها انواع و اقسام كارت هاي اعتباري در کشور به جريان افتاده است، اين امر هوشياري بيشتر کاربران اينترنتي را مي طلبد.

ارسال نظرات