هیچ محدودیت سنی برای دریافت کاراکارت وجود ندارد

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: تمامی مستمری بگیران بدون محدودیت سنی و ضامن می توانند برای دریافت کاراکارت ثبت نام کنند.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۶۱
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، رحیم اردلان معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: تمامی 2 میلیون و 700 هزار نفر بازنشسته سازمان تامین اجتماعی می توانند بدون ضامن و محدودیت سنی از 2 طریق برای دریافت کاراکارت ثبت نام کنند.

وی تصریح کرد: مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند به 2 طریق ارسال کد ملی به سامانه پیامکی 10001422 و مراجعه به سامانه رفاهی هدفمندی یارانه ها ، برای ثبت نام کاراکارت اقدام کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: ارسال کد ملی از طریق سامانه پیامکی 10001422 به منزله درخواست مستمری بگیران برای دریافت کارت اعتباری خواهد بود و روند آن به گونه ای است که سازمان پس از دریافت پیامک ، کد ملی افراد را به بانک رفاه ارسال و بانک رفاه نیز پس از اعتبار سنجی ، از طریق تماس با مشمولان آن‌ها را برای تحویل کارت در شعبه ای که حقوق دریافت می کنند آگاه می سازند.

اردلان افزود: میزان اعتبار کارت ها ، 4 برابر حقوق دریافتی افراد شارژ می شود و حسن این طرح بر این است که مستمری بگیران می توانند پس از بازپرداخت  12 ماهه،  مجددا آن را شارژ کنند.

وی تاکید کرد: افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های بزرگ از جمله فروشگاه رفاه ، شهروند ، فرهنگیان و اتکا کالاهای مورد نظر خود را خریداری کنند.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پایلوت این طرح حدودا یک ماه پیش در استان البرز شروع شد و در حال حاضر حدود 400 هزار کارت آماده است تا آخر هفته به مستمری بگیران ارائه شود.

اردلان ادامه داد: مستمری بگیران تنها با تعهد به بانک در قبال پرداخت اقساط  کارت مورد نظر را دریافت می کنند بنابراین نیاز به هیچ گونه ضامنی نیست.

معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: این طرح بیشتر با هدف خرید و رونق کالاهای داخلی تدارک دیده شده است و از مستمری بگیران تقاضا داریم تا برای تهیه مایحتاج خود از این طرح استقبال کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار