گمنامی برای شهرت پرستها دردآور است،اگر نه همه اجرها در گمنامی است

مراسم تشییع و تدفین فرزندان روح الله در اراک اعلام شد

دانشگاه فنی‌امیرکبیراراک میزبان دو شهید گمنام 8 سال دوران دفاع مقدس می‌شود که در این راستا برنامه‌های مراسم تشییع و تدفین این دو گمگشته اعلام شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۵۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها به وطن بازگشته تا همزمان با ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) در استان مرکزی تشییع شوند.

انگار همین دیروز بود که با دعای مادر بدرقه جبهه‌ها شد، در راهی گام برداشت که به آن ایمان و اعتقاد داشت.

آن‌روزها دوشادوش همرزمانش می‌جنگید برای استقلال و ارمان‌هایی که آن را باور داشت و حال نیز که بازگشته یار سبک بال دیگری همراه است تا غبار گناه از شهرهای ما زدوده و یاد شهید و شهادت فضای نامطبوع شهر‌ها را عطرآگین کند.

شهدایی که با حضورشان برکت خواهند آورد و تلنگری بر روح آلوده انسان خاکی که به زرق و برق دنیا دل بسته شده‌اند خواهد زد.

مردم شهید پرور اراک که در دوران دفاع مقدس نیز نقش آفرینی کردند و با شهیدان و مکتب عاشورا انس و الفتی دیرینه دارند در حال مهیا شدن برای میزبانی از این دو گمگشته در سال‌های دور می‌شوند، سال‌هایی که در تقویم دور است اما هر لحظه‌اش برای مردم این مرز و بوم تازه و پر از تجربه است.

مراسم شبی با شهدا جمعه ساعت 20 در مسجد ساعت واقع در خیابان امام خمینی(ره) برای این دو فرزند روح‌الله برگزار می‌شود.

مراسم تشییع و تدفین شنبه 15 اسفندماه با حضور مسئولین استان ساعت 9 از میدان حافظیه به سمت دانشکده فنی‌امیرکبیر برگزار خواهد شد و مردم اراک این دو لاله پرپر را بدرقه می‌کنند تا جسمشان در خاک این دانشگاه آرام بگیرد و دانشجویان دانشگاه فنی‌امیرکبیر این شهرستان در کنار مشق علم مشق ایثار را نیز بیاموزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار