نجم‌الدین شریعتی در گفتگو با «بسیج»:

سلحشور؛ الگوی بی‌بدیل عاشقان هنر سینما/جای خالی سفیر فرهنگی ایران

مجری محبوب برنامه سمت خدا گفت: همان طور که مقام معظم رهبری مکرر اشاره فرموده اند هنر سینما می تواند یک سفیر فرهنگی برای کشور، مکتب، نوع نگاه و جهان بینی ما باشد و الحمد الله مرحوم سلحشور خیلی خوب توانستند از عهده این وظیفه سینما بر آیند امیدوارم جوان هایی که عاشق هنر سینما هستند این راه و نوع نگاه مرحوم فرج الله سلحشور را ادامه دهند.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۱۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
نجم الدین شریعتی مجری محبوب برنامه سمت خدا در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مرحوم فرج الله سلحشور یکی از سرمایه های ارزشمند و هنرمندان متعهد بود که امروز جای خالی ایشان بیشتر از همیشه حس می شود.

وی افزود: سلحشور یکی از سرمایه های سینمای ایران بود کسی که با نوع نگاه متفاوتی که به هنر سینما داشت و این در آثارش به شدت مشهود بود می تواند الگوی بسیار خوبی برای جوان هایی باشد که دوست دارند عرصه سینما را دنبال کنند.

شریعتی اظهار داشت: وی با خلق آثاری از دوران دفاع مقدس و سریال های فاخر، هنر اسلامی و انقلابی به معنای واقعی کلمه را به مردم نشان داده و در سینمای ایران ثبت کرد.

مجری محبوب برنامه سمت خدا تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری مکرر اشاره فرموده اند هنر سینما می تواند یک سفیر فرهنگی برای کشور، مکتب، نوع نگاه و جهان بینی ما باشد و الحمد الله مرحوم سلحشور خیلی خوب توانستند از عهده این وظیفه سینما بر آیند.

شریعتی با بیان اینکه نگاه قرآنی سلحشور در تمام آثار وی موج می زد ادامه داد: انس مرحوم سلحشور با قرآن و تأمل وی در آیات قرآن و آموزه های دینی نتیجه اش سریال یوسف پیامبر شد که نمونه برجسته ای بود که مردم ما از طریق تلویزیون دیدند و با این احسن القصص قرآن آشنا شدند این کار کمی نیست و جای خالی ایشان هرگز پر نمی شود.

وی در خاتمه گفت: امیدوارم جوان هایی که عاشق هنر سینما هستند این راه و نوع نگاه مرحوم فرج الله سلحشور را ادامه دهند.

ارسال نظرات