جانشين سپاه استان سمنان بر استفاده از ظرفيت بسيج اقشار در اجراي جشن بزرگ ميلاد كوثر تأكيد كرد و گفت: يكي از اهداف برگزاري اين جشن افزايش بصيرت با محوريت حجاب و عفاف در جامعه است.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، اسحاق هراسانيان در جلسه هماهنگي برگزاري جشن ميلاد كوثر در فروردين سال 95 كه در سالن كوثر بسيج جامعه زنان سپاه استان سمنان برگزار شد، در ابتداي سخنانش با اشاره به حضور با شكوه و حماسي مردم استان سمنان در انتخابات هفتم اسفندماه گفت: عيد بزرگ انتخابات كه به فرمايش رهبر معظم انقلاب انتخاباتي بسيار مهم و حساس بود؛‌خوشبختانه با حضور گسترده ملت ايران و همگام با اين حضور در استان سمنان با مشاركتي بيش از 60 درصد برگزار شد.

وي در ادامه در خصوص اهميت و ارزش جشن ميلاد كوثر گفت: در اهميت اين جشن همين بس كه وجود و هستي را خداوند به واسطه وجود حضرت زهرا (س)‌خلق كرده است.

جانشين سپاه استان سمنان با اشاره به اينكه سال 95 با ميلاد كوثر آغاز مي شود؛ گفت:‌جشن ميلاد كوثر بايد مجلسي انقلابي، اعتقادي و مذهبي با رعايت شأن و شخصيت حضرت زهرا(س) و با مشاركت تمامي اعضاي ستاد جشن كوثر، اقشار بسيج و عموم مردم برگزار شود.

هراسانيان با اشاره به تقسيم وظايف و مسئوليت ها و اجراي اين وظايف به نحو مطلوب و شايسته گفت: اين جشن به صورت ناحيه اي و حوزه اي در سراسر استان برگزار مي شود و تمامي تلاش اعضاي ستاد و برگزاركنندگان جشن بايد به اجراي كمي و كيفي و تأثيرگذار اين جشن معطوف شود كه هم الگو و هم شاخص و نمونه اي از شادي ها را به مردم ارائه دهيم.

وي همچنين بر مشاركت همه مردم به ويژه بانوان در برگزاري اين جشن تأكيد كرد و گفت: يكي از اهداف برگزاري اين جشن افزايش بصيرت با محوريت حجاب و عفاف در جامعه است.

جانشين سپاه استان سمنان بر استفاده از ظرفيت بسيج اقشار در اجراي جشن بزرگ ميلاد كوثر تأكيد كرد و گفت: تمامي تدابير بايد براي اجراي مطلوب برنامه ها به نحو احسن انجام شود و برنامه ريزي ها با اجرا هماهنگ باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها