مدير کل کميته امداد يزد :

برگزاري شور نيکوکاري يزد با محوريت مدارس و مساجد

مدير کل کميته امداد امام خميني(ره) استان يزد اعلام كرد: امسال همچون سنوات گذشته با فرا رسيدن سال نو و همزمان با سراسر کشور، شور نيکوکاري در استان يزد نيز برگزار مي‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۳۹۰۸
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: "محسن عليزاده" با بيان اين مطلب افزود: فلسفه اصلي جشن نيکوکاري، عمل به دستورات دين مبين اسلام در زمينه توجه و دستگيري از فقرا و نيازمندان است.

وي اظهار كرد: جشن نيکوکاري هرساله در آستانه فرا رسيدن سال نو با هدف تقويت روحيه عدالت خواهي، نهادينه کردن فرهنگ انفاق و احسان و محروميت زدايي و ايجاد ارتباط ميان نهادها و سازمان ها در زمينه فقرزدايي برگزار مي‌شود.

وي با بيان اين كه " شور نيکوکاري امسال با شعار "بهار همدلي، شکوه مهرباني، شور نيکوکاري" برگزار خواهد شد، تصريح كرد: اين مراسم در روز‌ 12 اسفندماه در کلیه مدارس سراسر استان، 13 اسفندماه با برپايي پايگاه‌هاي جمع‌آوري کمک‌هاي مردمي در مساجد، ميادين و معابر و 14 اسفندماه در پايگاه هاي نماز جمعه برگزار مي‌شود.

وي با اشاره به جشن پارسال، نيز اعلام كرد: خيرين و نيکوکاران استان يزد در جشن نيکوکاري سال93، بيش از 21 ميليارد ريال به نيازمندان و محرومين کمک کردند.

عليزاده خاطرنشان کرد: جشن نيکوکاري سال 93، با رويکرد مسجد محوري، مدرسه محوري و صنف محوري و با حضور حداکثري مردم نوعدوست استان يزد در يک هزار و 432 پايگاه برگزار شد.

اين مسئول در پايان از حضور پرشور مردم نوعدوست و مسئولين استان خواست تا امسال نيز همچون سنوات گذشته در شور نيکوکاري که با شعار "بهار همدلی ، شکوه مهربانی ، شور نیکوکاری" در روزهاي 12، 13 و 14 اسفندماه برگزار مي شود، حضوري پرشور داشته باشند.

ارسال نظرات