وقتی وزیر ارشاد هیچ پاسخی نداشت

میرحیدر موسوی یکی از برگزیدگان جشنواره تجسمی فجر اعتراض خود به چگونگی تخصیص جوایز را به وزیر ارشاد گفت اما از علی جنتی و معاون وی هیچ جوابی نگرفت.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۸۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، آئین اختتامیه هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر شب گذشته در تالار وحدت با حاشیه‌هایی مواجه بود؛ یکی از حاشیه‌ها طبق معمول مربوط می‌شود به زمان برگزاری مراسم که با یک ساعت تأخیر آغاز شد.

حاشیه‌ بعدی به در جمع خبرنگاران علی جنتی برمی‌گردد که علاوه بر خبرنگاران هنرمندانی هم با غنیمت شمردن فرصت، دور وزیر را گرفته بودند؛ یکی از هنرمندان درخواست رسیدگی به امورش را از وزیر داشت که وزیر گفت من آن قدر سرم شلوغ است که چند دقیقه هم برای من چند دقیقه است و نمی‌توانم وقت بگذارم.

به نظر می‌رسد اگر وزیر به جای چانه زدن سر اینکه وقت ندارم، می‌توانست در چند دقیقه مشکل آن هنرمند ریش‌سفید را حل کند یا حداقل به یکی از معاونان ارجاع دهد.

در بین این جمع یکی از برگزیدگان بخش خوشنویسی هشتمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در حالی که لوح تقدیر را به همراه داشت، خود را به وزیر رساند و گفت: «من سه دوره است که در جشنواره هنرهای تجسمی فجر برگزیده شده‌ام و سه تندیس از این جشنواره دارم، این دوره چهارم است که جایزه این جشنواره را دریافت می کنم اما با این تفاوت که تندیس جشنواره حذف شده، مبلغ جوایز اعلام شده متفاوت است و لوح قدردانی  که اهدا شده در نهایت بی‌سلیقگی فقط کاغذی است که روی یک شیشه چسبانده شده است».

میرحیدر موسوی ضمن اعتراض به این اتفاق می‌خواست پاسخی از علی جنتی بگیرد اما وزیر ارشاد و معاون وی هیچ جوابی به وی ندادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار