خبرهای داغ:
منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه خط کشی و مرزبندی بین ما و اهل سنت وجود ندارد بلکه همه ما یک ملت واحد هستیم و اختلاف از زبان و حلقوم هر کسی بلند شود او دشمن و شیطان است.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۷۳
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

پیروز واقعی انتخابات مردم قهرمان ایران هستند منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: پیروز واقعی انتخابات مردم قهرمان ایران و شکست خوردگان این رقابت دشمنان و معاندین نظام در خارج از کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی در اجتماع پرشور مردم شهرستان زیرکوه در مصلی نماز جمعه شهر حاجی آباد از حضور گسترده مردم در انتخابات تشکر کرد و اظهارداشت: حضور گرم شما مردم در استقبال از منتخب خود مسئولیتی را که از عمق وجود من و شماست صد چندان می کند.

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خواسته های مردم از وی خاطرنشان کرد: اولین خواسته شما مردم ولایت پذیری است که به حق راه نجات است و دومین خواسته استکبار ستیزی و مرعوب دشمن نشدن است که باز هم جزء آرمانهای شهدا، امام شهدا و رهبر انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم زیرکوه انسانهایی در خط انقلاب و ولایت هستند، تصریح کرد: این از برکات نظام و انقلاب است که پس از 37 سال همچنان گفتمان امام و مقام معظم رهبری در بین آحاد ملت زنده است، این افتخار ما است و ما موظف به رعایت این اصولیم.

فلاحتی تاکید کرد: برای من مایه افتخار است که به عنوان نماینده مردم در مجلس هر کجا لازم باشد دفاع تمام قد از حریم ولایت داشته باشم، سرباز مخلص و فدایی رهبر باشم، در مقابل استکبار و ایادی استکبار سر از پا نشناخته، برای مبارزه جانفشانی کنم و هم خادم این ملت قهرمان باشم و به این خدمت بی هیچ منتی افتخار می کنم.

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه کسانی که دغدغه دین، اصول، ارزشها و انقلاب اسلامی را داشتند پیروز واقعی انتخابات هستند و شکست خوردگان این رقابت دشمنان و معاندین نظام در خارج از کشور هستند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که در صحنه رقابت حاضر شدند دوستان بنده هستند، همه آنها را به همکاری می طلبم و از برادران دیگر نیز که تجارب مدیریتی قوی در سطح کشور دارند می خواهم به این وحدت بپیوندند تا در کنار هم بتوانیم برای توسعه شهرستانهای قاین و زیرکوه تلاش کنیم.

فلاحتی با تاکید بر وحدت و همدلی بین اهل سنت و شیعه، اذعان داشت: برادران اهل سنت عزیزان ما هستند و هیچگونه خط کشی و مرزبندی بین ما وجود ندارد بلکه همه ما یک ملت واحد هستیم و اختلاف از زبان و حلقوم هر کسی بلند شود او دشمن و شیطان است.

منتخب مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: ما افتخار می کنیم که در وحدت کامل به سر می بریم و امنیت پایدار ما در سطح کشور و منطقه قاینات مدیون این وحدت است پس نباید بگذاریم این وحدت خدشه دار شود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای بزرگترین پیروزی بود که قلب رهبر را شاد کرد، اظهارداشت: در خراسان جنوبی همه کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان به مجلس راه یافتند و این بشارتی است برای توسعه استان تا آن ان شاءالله با وحدت کامل در راه تعالی نظام پیش برویم.

فلاحتی تصریح کرد: مشکلات معیشتی مردم، رکود بازار، رسیدگی به مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان جزء مشکلات کشور است که باید در مجلس شورای اسلامی جدی گرفته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها