خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن قدردانی از ملت بزرگوار ایران اسلامی برای حضور در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم استان در انتخابات دشمن شکن و قاطع بود.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۷۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام علی شکری در نشستی با روحانیان و اقشار تاثیرگذار استان سمنان در شاهرود ضمن اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ابراز داشت: دنیا چشم به این انتخابات دوخته بود و این حضور پرشور و حماسه ساز باعث ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلگرمی دوستداران ایران اسلامی شد.

وی با اشاره به نقش روحانیان در هدایت جامعه افزود: حضور قاطع مردم پیامی بزرگ را به جهان مخابره کرد و آن این است که ملت بزرگوار و شهید پرور ایران اسلامی همیشه و در همه حال پشتیبان نظام و ارزش های انقلاب اسلامی شان هستند و خواهند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به بازدید خود از شعب اخذ رای، درباره حضور مردم در استان گفت: دیروز در همه شعب اخذ رای حضور پررنگ و باشکوه مردم کاملا به چشم می خورد و نکته قابل تامل در این بین آن بود که رسانه های خارجی در برابر عظمت ملت ایران تنها توانستند لب به تحسین بگشایند لذا این پیروزی بزرگی برای ملت ایران است.

شکری درباره اهمیت انتخابات هفتم اسفندماه نیز توضیح داد: یکی از دلایل اهمیت این انتخابات، حضور مردم برای تعیین سرنوشت سیاسی در دو مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که این امر اهمیت حضور و مشارکت مردم را بیش از پیش نمایان می ساخت.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خبرگان رهبری به معنای پشتیبان ولایت فقیه دو اصل و ستون برای اداره کشور هستند که امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ترکیبشان در عین نمود کامل مردم سالاری دینی، توسط خود مردم انتخاب می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها