خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه تاکید کرد:

در خط ولایت بودن فاکتور اصلی برای منتخب مردم زیرکوه

امام جمعه زیرکوه گفت: آنچه مردم زیرکوه از منتخب خود به عنوان یک اصل مهم می خواهند؛ ولایت مداری و در خط ولایت بودن است.
کد خبر: ۸۶۴۳۸۶۷
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا در اجتماع بزرگ مردم شهرستان زیرکوه در مصلی نماز جمعه شهر حاجی آباد اظهارداشت: شما مردم حماسه ای بزرگ در انتخابات هفتم اسفند ماه خلق کرده اید و این مدال، مدال ولایت مداری است.

امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه مردم شهرستان زیرکوه در همه صحنه های ملی افتخار و حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: آنچه مردم زیرکوه از منتخب خود به عنوان یک اصل مهم می خواهند، ولایت مداری و در خط ولایت بودن است.

مرتضائی نیا تاکید کرد: منتخب مردم باید شجاعانه و با قدرت در مقابل دشمنان بایستد و مواضعی که تاکنون داشته است از آن منحرف نشود و آن را حفظ کند.

وی مردمی بودن را از خواسته های دیگر مردم از کاندیدای منتخب عنوان کرد و افزود: همه مردم در انتخابات مشارکت داشته اند و چه کسانی که به منتخب مردم رای داده اند و چه کسانی که رای نداده اند محترم هستند و باید به طور مساوی دیده شوند و مشکلاتشان مورد بررسی قرار گیرد.

امام جمعه زیرکوه تصریح کرد: کسی که با رای مردم به مجلس راه پیدا کرد نماینده همه مردم است نه نماینده افراد یا گروه خاص و باید از نظرات همه افراد و گروه ها در همه قسمت ها استفاده کند.

مرتضائی نیا با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی و اهمیت این موضوع خاطرنشان کرد: بین مردم وعلمای اهل تسنن و شیعه اتحاد، همدلی و انسجام وجود دارد و به هیچ کس اجازه نخواهیم داد در بین آنها نفوذ کند و این وحدت و همدلی را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی و بسیجی بودن منتخب مردم برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است، تاکید کرد: سپاه و بسیج از نهادهای ارزشی و در خط ولایت هستند و باید تفکر بسیجی را ارج نهاد و حفظ کرد.

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اهمیت اتحاد بین دو شهرستان قاین وزیرکوه یادآورشد: همه موارد فوق پیام من از طرف مردم به منتخب مردم است که اگر این اصول رعایت شود همه در خدمت منتخب مردم هستیم اما اگر گوشه ای از ولایت مداری کاندیدای منتخب کمرنگ شود؛ اولین کسی که خط خود را جدا کند شخص امام جمعه خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار