خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه پیام نور قاین:
بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه پیام نور قاین با صدور بیانیه ای از حضور گسترده ی مردم شهرستانهای قاینات و زیرکوه در انتخابات هفتم اسفند تشکر کردند.
کد خبر: ۸۶۴۳۷۵۲
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی و اساتید دانشگاه پیام نورقاین با صدور بیانیه ای از حضور گسترده ی مردم شهرستانهای قاینات و زیرکوه در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تشکر کردند.


متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مردم شریف قاینات و زیرکوه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با عنایت الهی و حضور پرشور شما مردم آگاه و همیشه در صحنه باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد و جلوه زیبای دیگری از مردم سالاری دینی را در برابر چشم جهان اسلام و مردم جهان به نمایش گذاشت.

شرکت بالای مردم و رقابت گسترده و نظم و آرامش حاکم بر فضای انتخابات را بی‌گمان باید دلیل روشنی بر عظمت و اقتدار ملی ایران اسلامی دانست، حضور ملت در پای صندوق‌های رای که لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بود، نشان داد که ملت ایران قدرشناس نعمت استقلال و آزادی است و به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارد.

بدینوسیله جامعه دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز قاین از حضور گسترده و با شکوه شما مردم فهیم قاینات و زیرکوه تشکر می نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها