شهردار تهران گفت: پس از بهره برداری از نمایشگاه بین‌المللی در شهر آفتاب ، شهرداری تهران مجوز برگزاری هیچ نمایشگاهی در شهر تهران را نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۶۴۳۷۱۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد باقرقالیباف دراز  مجموعه شهر آفتاب در جمع خبرنگاران گفت: وجود نمایشگاه بین المللی داخل شهر تهران تبدیل به چالشی برای این شهر به لحاظ ایجاد ترافیک و آلودگی هوا شده بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس تصمیم بر ساخت نمایشگاهی بزرگتر در خارج از محدوده شهری گرفته شد.

شهردار تهران با بیان اینکه  بحث‌هایی بر سر اینکه این مجموعه را دولت یا شهرداری بسازد وجود داشت، گفت:  نهایتا مقرر شد شهرداری تهران این مجموعه را احداث کند.

به گفته قالیباف، طراحی‌ها با حضور مشاوران داخلی و خارجی آغاز و نهایتاً این مجموعه در اردیبهشت ماه سال 1395 همزمان با افتتاح نمایشگاه کتاب به بهره برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: پس از بهره برداری از این مجموعه شهرداری تهران مجوز برگزاری هیچ نمایشگاهی در شهر تهران مگر نمایشگاه‌های بسیار کوچک و محدود را نخواهد داد.

شهردار تهران خطاب به وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا قبل از شروع کار نمایشگاه کتاب عوارضی تهران-قم جمع آوری شود و در این مسیر شهرداری تهران آمادگی دارد که این کار را انجام دهد تا از ایجاد هر گره ترافیکی جلوگیری شود.

ارسال نظرات