تعداد 548 دانش آموزان دختر آبدانان در دو مرحله به اردوی راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۷۰
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛به نقل از ایدانان خبر،"کرم رضا نصرالهی" فرمانده سپاه ناحیه آبدانان در گفتگو باآبدانان خبر گفت: تعداد 548 نفر از دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان آبدانان در دو مرحله به اردوی راهیان نور اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: در مرحله اول 274 نفر روزهای 8 و 9 اسفند و در مرحله دوم نیز 274 نفر در روزهای 10 و 11 اسفند به این اردو اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان بیان کرد: دانش آموزان در مدت دو روزه از مناطق جنگی دوران دفاع مقدس فتح المبین و شرهانی بازدید خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه آبدانان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون نیز 455 نفر از دانش آموزان پسر به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.
وی تبیین و ترویج تفکر فرهنگ بسیجی، آشنایی با دفاع مقدس، آشنایی با ولایت، شناخت بیشتر آرمان‌های امام و انقلاب و شهدا ، درک الگوی رفتاری رزمندگان و قرار گرفتن در حال و هوای معنوی جبهه و اجرای عملی درس آمادگی دفاعی برای دانش آموزان در صحنه ای واقعی را از اهداف این اردو ها عنوان کرد و گفت: نسل جوان ما نیازمند آشنایی بیشتر با رشادتهای رزمندگان و سیره شهدا است و با توجه به تبلیغات دشمن در فضای مجازی و ماهواره ها ، اردوهای راهیان نور یکی از بهترین راهها برای انتقال این فرهنگ و معنویت افزایی در این قشر است.

ارسال نظرات