علی اشرف خانلری
خبرگزاری بسیج: مدیر موسسه انتشارات دانشیاران ایران از چاپ رایگان تالیفات بسیجیان سراسر کشور توسط این موسسه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۲۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در استان تهران؛ روح الله گلستانی با تاکید بر توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مولفه های توسعه کشور و از منویات مقام معظم رهبری، خاطرشان کرد: بحث اقتصاد مقاومتی شامل همه زمینه های صنعتی، کشاورزی، خدماتی و غیره می شود که در حوزه فرهنگ نیز انتشارات را شامل می شود. وی با اشاره به رکود بازار نشر در شرایط کنونی افزود: بسیاری از موسسات انتشاراتی به علت افزایش قیمت کاغذ، تمایلی به چاپ کتاب و انجام ریسک در بازار نشر ندارند.

مدیر موسسه انتشارات دانشیاران ایران هدف از اجرای طرح تالیف کتب بسیجیان را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نیز بالا بردن سطح مطالعه و کتاب خوانی عنوان کرد و گفت: طرح چاپ رایگان کتاب به صورت پایلوت برای فرهنگیان در آموزش و پرورش مناطق 12 و 20 اجرا شده است و فاز دوم طرح به منظور ترویج فرهنگ جهادی اقتصاد مقاومتی و حمایت از نویسندگان بسیجی ویژه بسیجیان سراسر کشور اجرا می شود.

گلستانی افزود: کلیه مراحل اخذ شابک، فیپا و مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی انتشارات دانشیاران ایران تهیه می شود و پس از چاپ کتاب، دو نسخه از کتاب به نویسنده و چند نسخه برای کتابخانه ملی و وزارت ارشاد به طور رایگان ارسال می شود. همچنین 10 درصد از فروش کتابها به نویسنده پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: تالیفات استادان دانشگاه و کتاب های با موضوع درسی شامل 15 درصد تخفیف خواهد شد. همچنین تمام مراحل کار به صورت اینترنتی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری نویسنده نیست. علاقه مندان می توانند تالیفات خود را از طریق سایت پایا بوک (PAYABOOK.COM) ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33556571 و 36831525 تماش حاصل نمایند.

 

   

 

ارسال نظرات