مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان قزوین:

نمایندگان منتخب به فکر معیشت مردم باشند

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: حالا که مردم وظیفه خود را در کمال شکوه انجام داده اند نمایندگان منتخب به فکر معیشت و آینده مردم باشند.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۱۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی ؛ مهدی برزگر مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین  پیرامون حضور پر شور مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه اظهار کرد: حضور مردم را می توان به معنای واقعی کلمه با شکوه توصیف کرد.وی ادامه داد: مردم به توسیه رهبر با هر عقیده و تمایل بر هر جناحی پای صندوق علی رای حاظر شدندن و در انتخابات حضور خوبی را ارائه دادند.

برزگر تاکید کرد: حضور با صلابت مردم در انتخابات مهر تایید دوباره ای بود بر جمهوریت نظام با شکوه اسلامی ایراتن که این امر بر کسی پوشیده نیست.

برزگر توضیح داد: پیام آرا مردم به دشمنان نظام و خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران این بود که اگر اختلاف سلیقه ای هم وجود داشته باشد مربوط به خود مردم است و در معنای پشتیبانی از ولایت، انقلاب و آرمان های انقلاب هیچ گونه تغییری ایجاد نمی کند،آمریکا باید درس دموکراسی را از مردم ایران بیاموزد.

این مسئول با اشاره به انتظارات مردم از نمایندگان منتخب بیان کرد: مردم پس از تحقیق در مورد کاندید ها افرادی را انتخاب کرده اند که تصور می کنند دلنگرانی مردم را دارند، بنابراین نمایندگان منتخب باید جوابگوی اعتماد مردم باشند، زمان آن رسده است که رقابت های انتخاباتی جای خود را به رفاقت و تعامل بدهد، مردم وظیفه ای که به عهده داشتند را انجام داده اند، ضربه واقعی را به آمریکا و انگلیس وارد کرده اند و  اکنون موعد عمل نمایندگان فرار رسیده است.

برزگر تشریح کرد: اگر مردم با تحقیقات عمیق انتخاب کرده باشند در مورد آینده هیچ نگرانی وجود ندارد، آرزوی پسا برجامی آمریکا امروز با شکست کامل رو به رو شده، چخار سال آینده و اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم مجلس در این موضوع بهترین عملکرد را در پیش بگیرد.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در مورد وظایف نمایندگان مننتخب گفت: مردم امروز با مشکلات عدیده معیشتی و اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند، نمایندگان باید در جهت رفع آن مشکلات قدم بردارند همچنین مشکلات شغل، ازدواج و اقتصاد جوانان نیز وجود دارد که توجه و کار ویژه ای را می طلبد.

وی در خاتمه عنوان کرد: مهمترین دستور کار اقتصادی اقتصاد مقاومتی است که می تواند راه گشا باشد و در راس امور قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار