شاه حسینی در گفتگو با "بسیج":

سلحشور اهداف بلندی در آینده سینمای قرآنی داشت

این کارگردان دفاع مقدس گفت: فرج الله سلحشور اهداف بلندی در آینده سینمای قرآنی داشت و بین قصه های درماتیک و مفاهیم قرآنی پلی ایجاد کرده بود و نیاز است که با حمایت مسئولان فرهنگی، سینمای قرآنی کشورمان روز به روز تقویت بیشتری یابد.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۰۶
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
انسیه شاه حسینی کارگردان فیلم های دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: فرج الله سلحشور با ساخت فیلم های قرآنی همچون سریال یوسف پیامبر(ع) باعث شد که سریال های ایرانی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه مطرح شود.

وی افزود: او یک گروهی از فیلمسازان جوان تشکیل داده بود که فیلم های کوتاه قرآنی با رویکرد اجتماعی می ساختند و اثرات خود را به جشنواره های مختلف همچون جشنواره عمار می فرستادند و حائز رتبه می شدند و از همین روش، بسیاری از علاقمندان به حوزه سینما توانستند فیلمساز شوند.

شاه حسینی خاطر نشان کرد:همیشه آرزو می کرد که این فیلمسازان جوان رشد کنند و بتواند جریان سازی کنند و با عملکرد موثر خود، مسیر سینمای کشورمان را تغییر دهند.

این کارگردان فیلم های دفاع مقدس ادامه داد: فرج الله سلحشور نقش زیادی در سینمای قرآنی کشورمان داشته است و ان شالله بعد از او هم این مسیر متوقف نشود و شاگردانش مسیر سینمای قرآنی را ادامه دهند.

وی در پایان ابراز داشت: فرج الله سلحشور اهداف بلندی در آینده سینمای قرآنی داشت و بین قصه های دراماتیک و مفاهیم قرآنی پلی ایجاد کرده بود و نیاز است که با حمایت مسئولان فرهنگی، سینمای قرآنی کشورمان روز به روز تقویت بیشتری یابد.


ارسال نظرات