توکلی در گفتگو با "بسیج":

آرزوی سلحشور ساخت فیلم حضرت موسی(ع) بود

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: فرج الله سلحشور همیشه از خدا می خواست که به او عمری دهد تا بتواند فیلم حضرت موسی(ع) را به پایان برساند و آخرین آرزویش ساخت این فیلم بود.
کد خبر: ۸۶۴۳۶۰۵
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱
رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با بسیج، ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت فرج الله سلحشور کارگردان فرهیخته و هنرمندان متعهد کشورمان گفت: قرآن کتاب اول و آخر ما مسلمانان است و چه سعادتی بالاتر از اینکه یک هنرمند بتواند در زمینه ساخت قصه های قرآنی تلاش کند تا موجب ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه شود که فرج الله سلحشور توانست آثار خوبی را در این حوزه خلق کند و من هم توانستم در فیلم قرآنی "مردان آنجلس" به کارگردانی او ایفای نقش کنم.

وی افزود: یک کارگردان به تمام معنا بود؛ تا آخرین ثانیه های زندگی اش آرزوی ساخت فیلم حضرت موسی(ع) را در دل داشت و از هیچ تلاشی برای تهیه این فیلم دریغ نکرد و به نظر بنده اگر 50 سال دیگر هم زنده می ماند، سعی می کرد از لحظه به لحظه های زندگی اش استفاده کند و آثار خوبی به جا بگذارد؛ آثاری همانند سریال مردان آنجلس، سریال یوسف پیامبر(ع) و... که در شان مردم اسلامی کشورمان باشد.

بازیگر سریال مردان آنجلس خاطرنشان کرد: او علاوه بر اینکه کارگردان توانایی بود، بازیگر قدرتمندی هم بود و هرگز ایفای نقش او در فیلم "پرواز در شب" فراموش نخواهد شد.

توکلی ادامه داد: ایفای نقش من در سریال مردان آنجلس به عنوان یک چوپان، خاطرات زیادی برایم به ارمغان گذاشته است که در آخرین عیادتی که با این مرحوم داشتم، سعی کردم با نقل خاطراتی شیرین از فیلمبرداری و ساخت این فیلم، خنده را بر لبانش بیاورم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: او فردی ساده و بی آلایش و صادق بود؛معتقدم که قدرش را ندانستند و قطعا ساخت فیلم های قرآنی با حضور کارگردانان برجسته کشورمان ادامه خواهد داشت و این مسیر هرگز متوقف نمی شود.

توکلی در ادامه ابراز داشت: سلحشور همیشه از خدا می خواست که به او عمری دهد تا بتواند فیلم حضرت موسی(ع) را به پایان برساند و امیدوارم راهش ادامه پیدا کند.

وی در پایان اضافه کرد: از فرصت استفاده می کنم و درگذشت این کارگردان متعهد کشورمان را به خانواده و جامعه هنری کشورمان تسلیت عرض می نمایم.


ارسال نظرات