خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود خبر داد؛

کارگاه علمی کاربردی با محوریت اقتصاد مقاومتی در دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود از برگزاری کارگاه یکروزه علمی کاربردی با موضوع «اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه پیام نور شاهرود به همت بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۳۵۷۰
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
محمد جلیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اعلام خبر برگزاری کارگاه یکروزه علمی کاربردی با موضوع اقتصاد مقاومتی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه پیام نور شاهرود به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: در این کارگاه اساتید دانشگاه حجی و فوقانی به تشریح موضوع اقتصاد مقاومتی و اهمیت ،چیستی و چرایی آن پرداختند و در خصوص روش های تحقق اقتصاد مقاومتی در سطح جامعه به ارائه نظرات و دیدگاه ها پرداختند و شرکت کنندگان نیز سوالات خود را مطرح نمودند.

وی با اشاره به اهداف این کارگاه افزود: این کارگاه علمی و کاربردی در راستای ترویج گفتمان رهبری انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی و تبیین اهداف و کارکردهای آن و توجه به اصول و قواعد این برنامه برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های شاهرود بیان داشت: رهبری با توجه به تهدیدات و هجمه دشمنان قسم خورده نظام اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند تا با استفاده از توان ملی و پتاسیل بومی بتوانیم استقلال اقتصادی خود را حفظ نماییم و در کوران خطرات و مشکلات در اقتصاد که اصل اساسی یک نظام است با مشکل مواجهه نشویم.

جلیلی تصریح کرد: اهمیت اقتصاد مقاومتی به این دلیل است که امروزه اقتصادهای قدرتمند جهان در حال فروپاشی هستند و چون اقتصادها به هم پیوسته هستند همه اقتصادها دچار تزلزل می شوند و ما اگر اتکا اقتصاد به خارج نداشته باشیم آسیب کمتری می بینیم و می توانیم رشد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه دانشجویان که قشر فرهیخته جامعه هستند و آینده نظام را در دست دارند باید به این موضوع مهم توجیه شوند، گفت: برگزاری این کارگاه ها در جهت تفهیم موضوع اقتصاد مقاومتی در بین دانشجویان و تبیین اهمیت آن است و تلاش داریم تا این امر را در قشر دانشجویی نهادینه و با برنامه های مختلف موضوع اقتصاد مقاومتی را که گفتمان اساسی رهبری است در قشر دانشجویی ترویج و تبیین کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها