ترکاشوند
تبلیغات غیرقانونی اصلاح‌طلبان در گفتگوی «بسیج» با پرویز سروری؛
جمع آوری تبلیغات اصولگرایان توسط عده ای، باعث بداخلاقی انتخاباتی شد و متاسفانه دولت که مجری انتخابات است خودش لیست می دهد و هنگامی که رئیس جمهور که خودش نامزد انتخابات خبرگان است، با پول بیت المال برای مردم پیامک ارسال می کند سوء استفاده از امکانات موجودی است که در اختیار آنهاست.
کد خبر: ۸۶۴۳۴۲۲
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱
پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: ورود دولت به انتخابات به عنوان مجری انتخابات باعث می شود که جانبدارانه، امکانات بیت المال در اختیار یک جناح قرار بگیرد.

وی افزود: در تهران کاملا آشکار تبلیغات و بنرها و بیلبوردهای اصولگرایان محو شد اما تبلیغات و برنامه های جریان اصلاح طلب به طور گسترده ای کاملا موجود بود.

سروری افزود: جمع آوری تبلیغات اصولگرایان توسط عده ای باعث بداخلاقی انتخاباتی شد و متاسفانه دولت که مجری انتخابات است خودش لیست می دهد و رئیس جمهور که خودش نامزد انتخابات خبرگان است با پول بیت المال برای مردم پیامک ارسال می کند که این سوء استفاده از امکانات موجودی است که در اختیار آنهاست.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: این بداخلاقی های انتخاباتی از زمان آقای هاشمی شکل گرفت و دولت ها به دنبال این هستند که مجلسی همسو با خودشان تشکیل دهند که وکیل الدوله ها به مجلس راه یابند. 
ارسال نظرات