خطیب جمعه شهرستان رشتخوار با تاکید بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مجلس دهم باید مهمترین دغدغه اش اقتصاد مقاومتی و ترمیم بحران اقتصادی باشد.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۲۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام مهدی بهره‌مند در جمع پرشکوه نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب شهرستان رشتخوار با اشاره به ۷ اسفند روز انتخابات و قرار گرفتن در این روز اظهار داشت:۷ اسفند یک روز مهم و با ارزش است، روزی که تمام دنیا این مسابقه ملی جمهوری اسلامی ایران را به نظاره نشسته است.

خطیب جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به بصیرت روز افزون ملت ایران و بحث انتخابات افزود: خداوند قدرت اختیار و تفکر را به انسان داده است که باید با استفاده از آن  و با دقت و با بصیرت به انتخابات توجه کند تا کسی کسی انتخاب شود که همواره پیرو ملت، مردم، نظام، و رهبری باشد. و درنهایت پیروز قطعی انتخابات  ملت ایران است که باید این را در ذهن داشت.

وی در ادامه افزود: باید توجه داشت و پرهیز کرد از بدبین کردن مردم نسبت به انتخابات، و اگر گاهی در جایی هم شنیده می شود باید پی برد که این حرف دل دشمن است که از دهان برخی بیرون می آید.

وی در ادامه به تمکین همگانی و آرامش بعد از انتخابات اشاره و تصریح کرد: بعد از انتخابات همه تسلیم انچه اراده خداوند است باشیم و مودت ها و دوستی ها همچنان حفظ شود، کار دشمن خواهد بود که با ایجاد اختلاف در بحث انتخابات نقشه های خود را به اجرا در اورد.

وی اذعان کرد: باید با حضور پرشور خود دشمنان این نظام را مایوس کنیم دخالت بیگانگان و دشمنان همچون انگلیسی ها و وهاببیت خبیث و تاکید آن‌ها بر رای ندادن به شخصیت های بزرگ همچون ایت الله مصباح، ایت الله جنتی، و ایت الله یزدی و در خراسان ایت الله علم الهدی و.. این نشان از گستاخی دشمنان دارد که به دنبال دست یابی به اهداف خود هستند ولی ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران همواره هر چه دشمن بخواهد و در خواست کند با بصیرت و بر عکس انچه که او خواست کار خواهد کرد.

وی در پایان به بحث رکود اقتصادی در چند ساله اخیر اشاره نمود و خاطر نشان کرد: مجلس دهم باید مهمترین دغدغه اش بحث اقتصاد مقاومتی باشد باید در بحث کشاورزی و واردات میوه های غیر ضرور جلوگیری شود و همچنین در مورد کسب و کار، بحث علمی که در چند سال اخیر از رتبه ۱۵ جهانی متاسفانه به ۱۷ کاهش پیدا کرده است مجلس دهم یکی از وظایفش این است که بحران اقتصادی را ترمیم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها