مردم ولایتمدار تربت حیدریه در پاسخ قاطع به جبهه استکبار و رسانه های معاند نظام، بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی ایران با حضور در پای صندوق‌های رای تجدید پیمان کردند.
کد خبر: ۸۶۴۳۳۰۷
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
انتخابات و حماسه سیاسی مردم تربت حیدریه در بیعت مجدد با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مردم ولایتمدار تربت حیدریه همزمان با سایر ملت ایران در سراسر کشور از ساعت اولیه صبح امروز با حضور در پای صندوق های رأی، در پاسخ قاطع به جبهه استکبار و رسانه های معاند نظام، بار دیگر با آرمان های امام و انقلاب اسلامی ایران تجدید عهد و پیمان کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بیش از ۵ هزار نفر از عوامل اجرائی و هیئت نظارت از ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۷ اسفند با حضور در محل فرمانداری های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه و بخشداری های تابعه، تعرفه ها و صندوق های اخذ آراء را تحویل و با وسائل نقلیه ای که از قبل مشخص شده، عازم شعب اخذ رأی شدند.

همچنین نیروی انتظامی و بسیج برای حفاظت از صندوق ها و آرای مردم همراه با عوامل اجرائی و هیئت نظارت در محل شعب اخذ رای حضور دارند.

شهر تربت حیدریه با ۷۰ شعبه اخذ رأی، بخش مرکزی۳۱، جلگه رخ ۳۸، کدکن۱۷ و بایگ با ۱۲ شعبه تا ساعت ۲۰ امشب میزبانی مردمی است که همیشه ثابت کردند در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام حضوری چشمگیر و دشمن شکن دارند. از این تعداد ۴۰ صندوق رأی سیار، آرای پادگانهای نظامی و انتظامی، زندان، بیمارستانها و برخی مناطق کم جمعیت را مأخوذ می نمایند.

امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه به همراه مسئولین ارشد شهرستان و هیئت اجرائی انتخابات در ساعت اولیه صبح با حضور در شعبه ۲۲ و ۲۳ شهر، مستقر در محل مسجد جامع رأی خود را داخل صندوق انداختند. پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۷ اسفند بصورت همزمان در سراسر کشور آغاز شده است.

حوزه انتخابیه تربت حیدریه با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و حدود ۲۳۰ هزار واجد الشرایط رای؛ شامل شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه است که اکنون ۲۵ کاندیدا برای تنها کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت می پردازند.

نمایندگان مردم تربت حیدریه از ابتدای تشکیل مجلس شورای اسلامی تاکنون به ترتیب؛ عبدالله امامی، شهید مهدی یعقوبی، اسماعیل سهمی حصاری، محمدناصر توسلی زاده« ۲ دوره»، ابوالقاسم عابدین پور، محمد ناصر توسلی زاده، محمدعلی رضایی، ابوالقاسم خسروی سهل آبادی
ارسال نظرات
پر بیننده ها