رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه در گفتگو با "بسیج":

انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تربت حیدریه به دور دوم کشیده شد

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه، مه ولات و زاوه گفت: پس از شمارش قطعی آرا که در نهایت آقایان سعید باستانی و ابوالقاسم خسروی به ترتیب با کسب بیشترین آرا و بدلیل بدست نیاوردن 25 درصد آرای ماخوذه صحیح در دور دوم انتخابات با هم به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۹۵
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷
مهدی ناصری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: هیچ یک از ۲۵ کاندیدا حاضر در انتخابات حوزه انتخابیه تربت حیدریه نتوانستند حدنصاب قانونی را کسب کنند و انتخابات به مرحله دوم کشیده شد.

وی در ادامه گفت: پس از شمارش قطعی آرا که تا ساعت 6 صبح امروز بطول انجامید در نهایت آقایان سعید باستانی و ابوالقاسم خسروی به ترتیب با کسب بیشترین آرا و بدلیل بدست نیاوردن 25 درصد آرای ماخوذه صحیح اردیبهشت ماه در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم به رقابت می پردازند.

ناصری از مشارکت ۸۵ درصدی مردم تربت حیدریه در این دور از انتخابات خبر داد و افزود: مردم فهیم و قدرشناس تربت حیدریه به مانند سایر ادوار گذشته بار دیگر ثابت کردند که در پاسداری از آرمانهای امام و انقلاب استوار ایستاده و با حضور حداکثری به مانند سایر ملت ایران توطئه دشمنان نظام را خنثی کردند.

وی ترتیب آرای اخذ شده تا نفر پنجم را به شرح ذیل اعلام کرد از کل ۱۶۶۹۱۴ آرای ماخوذه صحیح آقایان: سعید باستانی با ۳۹۳۱۶، ابوالقاسم خسروی ۳۱۲۲۷، جواد انصاری ۲۱۴۰۷، نورالله قائمی ۱۵۱۷۷ و شریفی نژاد ۸۱۷۸ رای به ترتیب اول تا پنجم شدند.

گفتنی است؛ در دور قبلی انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۹۰ مردم حوزه انتخابیه تربت حیدریه با ۱۵۶ هزار رای مشارکت ۸۵ درصدی را رقم زدند.

شایان ذکر است؛ حوزه انتخابیه تربت حیدریه با جمعیت ۳۵۰ هزار نفری و حدود ۲۳۰ هزار واجد الشرایط رای؛ شامل شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه است که ۲۵ کاندیدا برای تنها کرسی نمایندگی مجلس با هم به رقابت پردازختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار