خبرهای داغ:
مسئول تعلیم وتربیت سپاه انصارالرضا(ع):

انجام وظیفه در قبال اهل بیت(ع)، نگاه دوستان ایشان است

مسئول تعلیم وتربیت سپاه انصارالرضا(ع) گفت: نگاه دوستان اهل بیت این است که اهل بیت(ع) به شهادت رسیده اند وظیفه ما در قبال آنان چیست؟ تنها این گروه هستند که به وظیفه اصلی خود در قبال اهل بیت(ع) عمل کرده اند.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۹۴
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین رحیم آبادی مسئول تعلیم وتربیت سپاه انصارالرضا(ع) در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) که از طرف هیئت رزمندگان سپاه سربیشه واحد عترت و پایگاه های خواهران تابعه شهری در محل مسجد علی ابن ابی طالب(ع) برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: بزرگترین ثروت ما به عنوان دوستان اهل بیت، داشتن ولایت این اهل بیت است.

وی ادامه داد: نگاه دوستان اهل بیت و علاقه آنان به اهل بیت(ع) را می توان اینگونه خلاصه کرد گروهی در مورد زندگی اهل بیت(ع) می شنود و مراسم روضه برای ایشان می گیرند و لعنت می کنند قاتلان آنها را ، اینها تنها 5 درصد وظیفه خود را انجام داده اند؛ اما عده ای ریشه یابی می کنند و می گویند حالا که اهل بیت(ع) به شهادت رسیده اند وظیفه ما در قبال آنان چیست؟ تنها این گروه هستند که به وظیفه اصلی خود در قبال اهل بیت(ع) عمل کرده اند.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) از ناحیه دوستان خود ضربت خوردند اظهار داشت: مشکلاتی که اهل بیت(ع) با آن مواجه شدند از ناحیه دوستان آنان بوده چرا که دوستانشان به وظایف خود عمل نکردند.

حجت الاسلام و المسلمین رحیم آبادی ارادت قلبی، زبانی و عملی را سه وظیفه مسلمانان نسبت به اهل بیت خواند و افزود: بدانید یاری کردن امام زمان (عج) دقیقاَ امروز مثل یاری کردن امام حسین(ع) می باشد چرا که امام زمان (عج) یک مسلم بن عقیل دارد و آن ولی فقیه، حضرت آیت ا... خامنه ای (مدظله العالی) است.

وی ادامه داد: کسی که ولی فقیه را یاری کند صد در صد امام زمان (عج) را یاری خواهد کرد لذا باید گوش به فرمان حضرت آقا باشیم و در مسیر اهداف ایشان حرکت کنیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه استان خاطر نشان کرد: امروز کشور ما از لحاظ امنیتی در اوج قله جهان قرار دارد و ما در کل جهان از اقتدار و عظمت بالایی برخورداریم.

حجت الاسلام و المسلمین رحیم آبادی با اشاره به اینکه مملکت ما مملکت ولایی است گفت: دشمنان ما میخواهند در انتخابات مجلس خبرگان نفوذ کنند تا بتوانند کسی را به مجلس وارد کنند که رهبری را برگزیند که ترسو باشد تا از این طریق به اهداف خود دست یابند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار