یادواره شهید قاجاریان و شهدای حرمین معصومین(ع) با حضور مردم انقلابی در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۸۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین خسروی کارشناس، مسایل سیاسی در این مراسم، ضمن اشاره به شهدای هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی اظهار کرد: کشور سوریه در زمان جنگ ایران و رژیم بعث، در حالی که تمام دنیا کشور را تحریم کرده بودند؛ کنار انقلاب اسلامی ایستاد و ما را در شرایط سخت تنها نگذاشت.

وی افزود: وظیفه انسانی ما در قبال سوریه آن است که ما نیز آن ها را تنها نگذاریم و آنها را در این شرایط سخت یاری کنیم.

خسروی با تاکید به وظیفه اسلامی مسلمانان ایران خاطر نشان کرد و گفت: ما امت حضرت محمد(ص) هستیم؛ بنابراین باید سیره فکری و عملی پیامبر(ص) خود را به بهترین شکل الگو برداری کنیم.

وی افزود: هر گاه مظلومی درخواست کمک و یاری داشته باشد؛ ما باید او را یاری کنیم.

این کارشناس با اهمیت خواندن مطالعه تاریخ گفت: باید تاریخ خوانده شود تا دشمن را بشناسیم و ضعف و ناتوانی ایران در دوران پهلوی را در مقابل شوروی، انگلیس و آمریکا را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: امروز به لطف پیروزی انقلاب اسلامی، ایران و ولایت فقیه در چنان جایگاهی قرار دارد که رییس جمهور روسیه متواضعانه به دیدار مقام معظم رهبری می آید و تفنگداران آمریکایی در مقابل ناوهای جنگی شان اسیر نیروهای سپاه پاسداران می شوند.

خسروی در خصوص راز این اقتدار اذعان کرد: ولایت فقیه و بصیرت مردم، راز پیروزی این انقلاب الهی است؛ و به طور قطع این انقلاب با اقتدار به هدف نهایی خود یعنی رسیدن به امام  زمان(عج) خواهد رسید.

وی افزود: دشمن نیز این موضوع را دانسته و از راه های مختلف در صدد تضعیف این نظام الهی برآمده است.

این سخنران درباره اقدامات دشمن در طی ۳۷ سال گذشته اظهار کرد: تحریم، جنگ، تهاجم فرهنگی، کودتا و نفوذ خائنین به ارکان نظام از جمله اقدامان دشمن در طی دوران انقلاب اسلامی بوده است.

وی افزود: امروز باید استراتژیک نفوذ دشمن را جدی بگیریم؛ و با بصیرت خود مانع از نفوذ دشمن شویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها