فرماندار ويژه شهرستان شاهرود گفت: مردم شهرستان شاهرود در انتخابات هفتم اسفند بار ديگر ثابت کردند گوش به فرمان ولایت و در تداوم راه شهدا و امام راحل ثابت قدم و استوار هستند و باید از این ملت بزرگ تشکر ویژه كرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۲۱۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحمیدرضا هاشمی در جمع خبرنگاران بعد از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در محل فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود از زحمات همه عوامل برگزار کننده انتخابات از مردم ولایتمدار شهرستان شاهرود و حضور بی نظیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبري تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: مردم شهرستان شاهرود در انتخابات هفتم اسفند بار ديگر ثابت کردند گوش به فرمان ولایت و در تداوم راه شهدا و امام راحل ثابت قدم و استوار هستند و باید از این ملت بزرگ تشکر ویژه كرد.

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات در امنیت کامل برگزار شد، بیان کرد: به حمدالله انتخابات در شهرستان با شدت و قوت برگزار شد و باید از زحمات همه دستا اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تقدیر و تشکر كنيم و خداقوت بگوییم.



احمد خرم رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود نیز در پایان زمان اخذ رای و تحویل صندوق ها به فرمانداری شهرستان با تقدیر از فعالیت های همه دست اندرکاران از حضور مردم غیرتمند و عزتمند شهرستان شاهرود در انتخابات تشکر کرد و گفت: ما باید از همه ملت ایران و استان سمنان و بویژه مردم شهرستان شاهرود که با حضور خود موجبات شادی دل امام عصر(عج) و شهدا و مقام معظم رهبری و سبب خشم و غضب دشمنان نظام اسلامی شدند تشکر نماییم و از بیش از 4500 نفر عوامل اجرایی برگزاری انتخابات شهرستان تقدیر و تشکر کنم که تلاش کردن به نحوه شایسته ای انتخابات برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها