خبرهای داغ:
بر اساس اعلام نتايج غيررسمي آراء سیدحسن حسینی شاهرودي بیشترین آراء را در شهرستان شاهرود کسب كرد.
کد خبر: ۸۶۴۳۱۹۱
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حماسه ماندگار هفتم اسفندماه 1394 که ساعت 22:30 هفتم اسفندماه در شاهرود پایان یافت با حضور اولین صندوق های آرا مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که ساعت30 دقیقه بامداد وارد فرمانداري ویژه شهرستان شاهرود شد، دوباره ایجاد شور و شعف این بار به خاطر آرای ملت بیدار و با بصیرت ایران اسلامی بود که با حضور خود پای صندوق های رأی این افتخار و عزت را آفریدند.

در فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود از 30 دقیقه بامداد تا صبح امروز صندوق های آرای ملت بزرگوار شهید پرور شاهرود که با توجه به گفته ها و شنیده ها مشارکتی بالای 80 درصد را رقم زده اند وارد می شد و شور و شوق انتخاباتی در فرمانداری به اوج خود رسید و تحویل صندوق ها و صورتجلسه های شعب انجام پذیرفت.


به گفته مسئولین شعب اخذ رأی حضور مردم شاهرود در انتخابات پرشور و وصف نشدنی بوده و مردم شاهرود حماسه ای دیگر آفریده و حقیقت انقلاب در مردم سالاری دینی را به رخ جهانیان کشیدند و اینجا ثابت کردند، همه گوش به فرمان ولایت در عمل هستند و در تداوم راه امام و شهدا لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند.

نتایج غیر رسمی آراء و آنچه مشاهده شد، این بود که سیدحسن حسینی شاهرودي بیشترین آراء را در شهرستان شاهرود کسب كرده و بعد از وی علی اصغر خانی قرار دارد که البته تاکنون نتایج آراء تاکنون از سوی مرجع اصلی آن فرمانداری اعلام نشده است.

اما آنچه مسلم است این است که ملت ایران و شهرستان شاهرود از این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب انقلاب اسلامی را یاری نمودند تا انشالله خدا آنها را یاری کنند و اینجاست که باید شکر و سپاس به درگاه الهی به جا آورد که ملت ما با انگشت سبابه خود چشم طمع دشمنان را کور کردند و مکر و حیله آنها به خودشان برگشت و همچنين خار و ذلیل و عصبانی ماندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها