خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: استقبال و پشتیبانی ملت از حکومت ملاکی برای شکوه و عزت‌مندی یک کشور در جهان است، این مسئله را مردم همواره با حضور پرشور و پررنگشان در مناسبت‌های مختلف تأیید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۶۴۳۰۸۵
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امروز پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز انتخابات مردم آینده کشور را تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم افزود: امروز روز بزرگی برای ملت ایران اسلامی است و می‌توان از این روز به‌عنوان یک عید نام برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را رقم می‌زند، اضافه کرد: مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند و امیدوارم افرادی که به مجلس حضور می‌یابند متحد بوده و با اتحاد مشکلات را حل کنند.

وی گفت: انگلیسی‌ها همیشه با نقشه‌هایی که کشیده‌اند شکست خود را رقم می‌زنند. ملت ایران به‌خلاف آنچه دشمنان می‌گویند عمل خواهند کرد و سبب یأس آن‌ها می‌شوند.

آیت‌الله موسوی جزایری با ابراز اینکه نمایندگان با فرمانداران و ائمه جمعه تعامل داشته و هماهنگ باشند، عنوان کرد: در گذشته تعامل مناسبی بین نمایندگان و ائمه وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی وظیفه مهم نظارت بر اجرای قوانین و قانونگذاری را دارند، تصریح کرد: استقبال و پشتیبانی ملت از حکومت ملاکی برای شکوه و عزت‌مندی یک کشور در جهان است، این مسئله را مردم همواره با حضور پرشور و پررنگشان در مناسبت‌های مختلف تأیید کرده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها